Seuraa 

Moikka!

Aloitan 1.3.06 yksyisenä pph:na Lahdessa, koulutukseltani olen lähihoitaja vm2002. Avoimia hoitopaikkoja olisi 3kpl.

Jos lapsesi on vaille hyvää ja huolehtivaa hoitajaa, ota yhteyttä sähköpostiin, sussunposti@gmail.com

Terveisin Suzanne

Kommentit (6)

Hyvä, että olet tehnyt uskaliaan päätöksen!

Teitä tarvitaan kovasti tänä päivänä.

Yleensähän käy niin että pienehköiltä paikkakunnilta loppuu hoitopaikat kun vanhat lopettavat, uusia kansalaisia syntyy, mutta kukaan uusista paikkakunnalle taloon muuttavista ei uskalla tai halua alkaa kotiaan laittamaan alttiiksi sille touhulle.

Moni asuu nykyään kerrostaloissa jne, eikä ole mahdollisuutta alkaa pph:ksi, toinen vaihtoehto on ryhtyä kimppaan toisen pph:n kanssa ja perustaa tilat saatuaan ja viranomaisten lupa kunnossa ryhmis.

Onnea jokatapauksessa matkaan!!!!

T: alan ihminen.

Onnea matkan varrelle myös yhdeltä yksityiseltä ph:lta, itse olen työtä tehnyt n.4v Nyt olen lopettamassa " uraani" muutaman kuukauden kuluttua. Monta ilon ja surun kyyneltä on vierinyt vuosien varrella, paljon olen oppinut ja paljon on tämä antanut.. Tänään juuri mietin kuinka ikävä näitä palleroita tulekaan...Muista,että teet tosi tärkeätä työtä ja yksin, rakasta paljon mutta muista myös itsesi... kaikkea hyvää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat