Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierukan käyttäjät!

Vierailija

Onko kenelläkään koskaan käynyt niin, että kierukka olisi hävinnyt kohdun sisälle? Voikohan se yleensä olla mahdollista? Ja jos voi, miten se on poistettu?

Itse kävin tänään valittamassa pistävää kipua kohdussa (tai ainakin paikannan itse kivun sinne), joka tuntuu vain tietyissä asennoissa, esim. kyykistyessä. Kohtukin on nyt supistellut muutaman päivän eli menee aina välillä ihan kovasti. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole ollut. Lääkärin mielestä kipu viittaa toiseen munsarjaan, mutta itse en olisi kyllä samaa mieltä. Kierukkaa eikä lankoja näkynyt myöskään. Käski palata, jos kipu jatkuu. Kyseessä kyllä aika pätevän oloinen terveyskeskuslääkäri.

Kommentit (3)

Vierailija

kannattaa vaan sitkeästi ottaa selvää missä se kierukka on! Itselläni on kaksi kierukkaa vatsaontelossa mennyt suoraan kohdun seinämän läpi ja tietäähän sen että siellä ne eivät ehkäise : ). Älä ainakaan odottele koska ultrassa tai röntgenissä se kierukan paikka äkkiä näkyy.

Vierailija

Millaista kipua ne sinulle aiheuttivat, siis ennen kuin tiesit että ovat menneet väärään paikkaan? Miten ne poistettiin?

Kiitos, jos jaksat vielä vastata.

Uusimmat

Suosituimmat