mitenkä paljon maksatte per/h opiskelijatytölle, joka käy hoitamassa lapsianne?

Vierailija

lapset on 3 ja 5v. ja tarkoitus olisi, että joku tyttö kävisi silloin töllöin hoitamassa lapsia muutaman tunnin, että vanhemmat pääsisi esim. syömään elokuviin jne. eli mitä pitää maksaa 5 euroo, 10 euroo vai mitä per tunti? kertokaa, kun mulla ei ole mitään käsitystä asiasta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

tunti me olemme maksaneet kahdelle eri hoitajalle. Toinen olisi ollut valmis 5 euroa/ tunti palkkaan, mutta koska toinen hoitaja vaatii sen 7, maksoimme hänellekin 7.

Vierailija

kerran kuukaudessa tai harvemmin n. 4-5h kerrallaan. Ollaan maksettu vain 20/kerta. ja haettu/viety kotiin jos hän on halunnut.

Tyttö on vaikuttanut tyytyväiseltä ja tullut mielellään.

Vaan nyt kun noita yeidän maksamia palkkoja kuuntelee tuntuu että on maksettu ihan liian vähän tai että hän on tullut velvollisuudentunteesta.

Vierailija

me maksettiin viime kesänä 14 vuotiaalle kolmen muksun muutaman tunnin hoidosta silloin tällöin 7 euroa/ tunti. Nyt samainen hoitaja on tulossa meille illalla ja on lastenvahtina yömyöhään,niin maksamme 10 euroa tunti.

Ai miksi maksetaan niin paljon? No meillä ei ole lastenvahteja juurikaan ole käytettävissä sukulaisista, joten vierasta pitää käyttää. Ja kolme lasta ikähaarukalla 2-8 vuotta on jo minusta aika vaativaa hommaa ja vastuullista joten haluamme maksaa hyvin, että saamme joskus muulloinkin hoitajan. Ja olemme löytäneet tosi hyvän hoitajan jolle mielellämme maksamme:)

Vierailija

eli jotain sitä luokkaa mä maksaisin.

Mutta sanokaas mulle, että minkä ikäinen on nuorin jonka vois ottaa nyt 3v4kk ja 1v9kk ikäisille?? Käviskö yläasteikäinen vai pitäiskö olla lukiolainen?

Kun en juuri tunne yläasteikäisiä tällä hetkellä niin en tiedä kuinka vastuullisia ja itsenäisiä ja omatoimisia ne on eli voisko ne olla noin pienten kanssa?

Vierailija

sopiva olis varmaan semmonen 7 euroa/tunti. Yhdeksän euroa on jo todella paljon, kun nuoret kesätöissään kaupan ja kahviloiden kassoilla tienaa sen noin 7-8 euroa/tunti.

Vierailija

tilapäishoidossa on tuottajan markkinat, MLL on kiitettävästi nostanut teinityttöjen hintatasoa pilviin, nythän MLL kin pyytää jo pääkaupunkiseudulla 8.20

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat