Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffikaverini on impotentti. Jättäisitkö samantien?

Vierailija

Tunnusti ongelmansa, kun löysin häneltä vaivaan tarvittavia lääkeruiskuja. Vain kerran olemme harrastaneet tammikuusta lopusta lähtien. Hän on todella ihanan herttainen ihminen, komea, hauska jne, mutta seksiin hän ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa.

Olemme vain sylikkäin ja ehkä pussailemme, ei muuta. Ei ota eteen sitten millään. Kertoo, että taustalla on jonkinlainen psyykkinen trauma, ei vaan suostu paljastamaan sen enempää. Apua, mitä mä teen? Seksi on mulle hirveän tärkeää, ja kärsin jos en saa sellaista läheisyyttä.. Mies on muuten aivan unelma.

Kommentit (7)

Vierailija

etsitään impotenttia miestä. sori kun alkoi huvittamaan kun kirjoitus, kun se kirja vielä ihan mielessä, kun vasta äsken lopetin.. kandee sunkin lukee se.

Vierailija

etsitään impotenttia miestä. sori kun alkoi huvittamaan kun kirjoitus, kun se kirja vielä ihan mielessä, kun vasta äsken lopetin.. kandee sunkin lukee se.

Vierailija

varmaan voi jo "vaatia" vähän avautumaan tästä ongelmasta. Pitäisi olla aikuiselle ihmiselle selvää, että seksi kuuluu asiaan. Jos ei halua, pitäisi olla ainakin jotkut perustelut siihen. Ei kai voi kaverina elää liitossa ja täysin tietämättömänä toisen persoonasta ja niistä asioista jotka ovat syvästi häneen vaikuttaneet.

Vierailija

Mä vaan en pystyisi elämään liitossa, jossa seksi ei olisi tärkeä asia. Eihän kai ketään ihan aina huvita, mutta se ettei toinen kaipaa seksiä olisi mulle kyllä liikaa.

Vierailija

Voisiko hän hoitaa seksi hommia esim. nuolemalla ja sauvalla?

Epäilen vahvasti että häntä on käytetty hyväksi pienenä. Arkaasia puhua ja varmasti on kielteinen aktia kohtaan..

Onko hänellä pitkiä suhteita takana. Käykö terapiassa.. voisit ehdottaa psykoterapiaa jos vaiva kerta on korvienvälissä.

Uusimmat

Suosituimmat