Miten ihmeessä te muut kolmen pienen lapsen äidit pidätte kotinne siistinä?

Vierailija

Mulla hajoo pää tähän jatkuvaan kaaokseen. En ole ikinä ollut maailman siisteimpiä ihmisiä, mutta nyt en enää saa tätä kaaosta mitenkään hallintaan, vaikka kuinka yritän. Ja jotenkin tässä on se sama, kuin kaikessa muussa, että aina haluaa sitä, mitä ei voi saada. Haluan päiväpäivältä enemmän saada siistin kodin, mutta tämä jatkuva kaaos nujertaa mut.Vaikka miten siivoon, ni toisessa paikassa on jo ihan kaaos. Kiitos erityisesti puolitoista vuotiaan täystuhomme, joka repii kaiken alas, mihin vaan ylettyy ja on muutenkin sangen "avulias".

Ja please, älkää sanoko, että tuo nyt vaan kestää sen tietyn ajan, kun lapset on pieniä, kun mä en kestä enää.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen ajatellut laittaa mahdollisimman paljon tavaraa lukkojen taakse, myös leluja. Kun eihän lapset kuitenkaan niitä kaikkia tarvii samaan aikaan.

Ja se vois todella auttaa, että aika raa'alla kädellä vaan viskois tavaraa roskiin.

Vierailija

kuopukselle! Mahtuu laatikon sivureunaan pystyyn jopa isot dubloalustat, joten kaikki isoimmatkin autot mahtuu laatikoihin! Tietysti potkuautot ym. ei...

Yksi laatikko kerrallaan auki, ja uutta ei avata ennenkuin entiset leikit on laatikossa ja kansi kiinni... Toiminut aika hyvin tytöillä jo 6 vuotta...

Miten tämän pyykkishown ja kaiken muun sais vielä helpommaksi...??

Vierailija

kaikki turhat tavarat pois. Ovelliset kaapit. Joka tavaraläjälle oma muovilaatikko, autot, legot yms erikseen. Vain pari laatikkoa kerralaan leikeissä. Siivoisvälineiksi mikrokuituliinat ja mikrokuitumopit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat