Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku :( Tää palsta on ihan pilalla.

Vierailija

Onkohan kukaan näiden uusien sivujen tekijöistä itse käyttänyt aktiivisesti tätä palstaa aiemmin? Tuskin, muuten tätä ei ois huononnettu näin rankasti. Nouseekohan tää enää ollenkaan jaloilleen :(((

Pitäisi kai olla iloinen, kun ei tarvitse täällä tuhlata aikaansa. Toisaalta olen saanut aaveeltä paljon hupia ja hyötyä. Milloin on ollut tosi mielenkiintoisia keskusteluja, milloin on saanut nauraa vedet silmissä. Että kyllä mä tätä kaipaamaan jään... So long.

Kommentit (6)

Vierailija

jotenkin sekava. Porukkaa on hävinnyt. Osasta aihepiireistä puuttuu kaikki tekstit. täytyy varmaan siirtyä kaksplussalaiseksi. harmi, vauvan av oli LEGENDAARINEN!

Vierailija

Lainaus:

vauvan av oli LEGENDAARINEN!

Siinä oli jotain sellaista mahtavaa karnevaalia mitä en ole missään muualla nähnyt. Olen roikkunut Kaksplussalla tämän lisäksi siitä asti kun palsta vaihtui enkä ole ainakaan vielä havainnut siellä vastaavaa.

Vierailija

Täällä on loppujen lopuksi ollut hemmetin kaavoihin kangistunutta porukkaa, vaikka miten ollaan olevinaan rentoja ja reteitä ja hauskoja ja nuorekkaita, mutta kun vähän muuttuu palsta, niin sitten ollaan itku kurkussa. Mikä täällä nyt on edes niin kauheasti muuttunut? Värit on erilaiset ja vähän tuollaisia lapsellisuuksia tullut mukaan (esim. typerät peukut), mutta miksi niitten annetaan häiritä. Hakutoiminnonkin on luvattu muuttuvan paremmaksi.

Uusimmat

Suosituimmat