Unohdin päiväkodin keskusteluajan:-(

Vierailija

Tulin hakemaan lapsia n. 16.15 päiväkodista, ja hoitaja heti huomautti, että minulla oli ollut keskusteluaika 15.30:-( Unohdin aivan täysin (sovittiin vasta perjantaina, enkä ollut merkannut kalenteriin)! Venytin töissä lähtöä, kun tuntui koko ajan,että olen unohtanut tehdä jotakin - ja unohdus olikin ollut aivan toisaaalla!!! Nyt kyllä hävettää. Olen opettaja, ja olen pyöritellyt numeroita ja korjannut kokeita ja pää on niin sekaisin, ettei muista näköjään mitään enää. No, toivottavasti se eskariope ymmärtää, kun huomenna pyydän anteeksi. Tänään hän oli jo lähtenyt paikalta.

Kommentit (13)

Vierailija

sähköpostilla. Kaksi vanhempaa lastenhoitajaa ryhmässäni ei osaa koko konetta käyttää, joten kaikki se kaatuu minulle. Minä kirjaan sinne vanhempainkeskustelut, kuntoutussuunnitelmat, päiväkirjan, lasten lomat ym ym ym ym joten jos vielä pitäisi alkaa vanhemmille lähettää sähköpostia, en ehtisi lapsia nähdäkään.

Vierailija

Ja muistankin sovitut ajat. Mutta tämä aika sovittiin hätäisesti perjantain äitienpäiväaamukahvilla, joten en muistanut sitä pistää ylös mihinkään. Olin niin liikuttunut ihanasta tunnelmasta ja lahjoista.

ap

Vierailija

Ei. No, sittenhän moka ei ollut vakava. Mulla unohtuu aina ja kaikki ja siitä en jaksa suurempaa stressiä ottaa. Pahoillani olen tietenkin jos ja kun toisille aiheutuu harmia ja mielipahaa, mutta minkäs teet. Elämä on nykyään niin kovin hektistä, interaktiivista ja globaalia joten ihmekös tuo. Ja. Ihmettelen päiväkotien toimintaa tiedottamisessa. Miksi nykyään käytetään vielä niin kovin vähän sähköpostia?

Vierailija

luultavasti ovat venkslanneet vuoroja niin, että eskariope on saanut aamuvuoron, jonka jälkeen on jäänyt odottamaan sinun tuloasi. On siis aiheuttanut harmia, koska ovat nähneet vaivaa ja joutuneet sumplimaan omia menojaan mutta älä huolo, näitä sattuu ainakin neljäsosalle vanhemmista.

T. Lastentarhanope

Vierailija

Tietenkin niin olisi kannattanut tehdä, mutta muistatko itse aina kaiken? Anteeksi, tottakai muistat.

Ap, älä murehdi. Meitä on muitakin. Ei aina voi kaikkea muistaa.

Vierailija

Lainaus:

Tietenkin niin olisi kannattanut tehdä, mutta muistatko itse aina kaiken? Anteeksi, tottakai muistat.

Ap, älä murehdi. Meitä on muitakin. Ei aina voi kaikkea muistaa.

Oletteko huomanneet, että kännykkä on oikeasti ihan kätevä muistikirja? Ei tarvi kaivella kyniä ja kalentereita, kännykkä on aina käsillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat