Olipas kiva aamuherätys tänä aamuna, kun huutisostaja pimputti ovikelloa. ov

Vierailija

Multa sulkeutui eilen iso pino kohteita, joissa oli huuto ja yksi huutaja asuu samassa kaupungissa. No ei siinä mitään, mutta mulla on kohteissa selvästi ilmoitettu, että EI noutoa eikä postiennakkoa.

Heräsin tänä aamuna klo 8.10 ovikellon pimputukseen (meillä ruukataan herätä klo 9-9.30) ja menin tietty unenpöpperössä ovelle. Ovella oli tuo kyseinen huutaja, joka ilmoitti tulleensa hakemaan voittamansa kohteen ja eihän se nyt vaan haittaa, kun hän tuli tähän aikaan? Hän ajatteli olevansa nopea ja tulevansa ennen töihin menoa hakemaan voittonsa.

Piti pikkasen aikaa kelata, että mitäköhän kohdetta asia koskee jne. Ja sen jälkeen penkoa tuo yksi laatikko läpi, missä pidän noita myytäviä Huutonet kohteita. Ja tuo tavarahan oli tietty siellä pinon alimmaisena..

Onneksi tuolla huutajalla oli sentäs tasaraha mukana, meillä harvoin on käteistä kotona (jollei lasten säästöpossuja oteta lukuun).

Kyllä mulle olisi nouto sopinut, JOS huutaja olisi ilmoittanut asiasta ja kysynyt, mutta toi vähän ärsytti.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mullakin lukee ei noutoa ja se tosiaan tarkoittaa sitä. Jonkun kanssa väänsin asiasta monta sähköpostillista, mutta ostaja laittoi positiivisen palautteen kuitenkin saatuaan postin kautta tuotteensa ja kuitenkin sitten lisäsi siihen, että hankala myyjä, kun ei saa noutaa. Ja mulla siis oli tuossakin kohteessa ei noutoa. Mitä IHMETTÄ varten hän sitten huusi kohdettani, jos haluaa hakea.

Jos multa tultaisiin aamulla hakemaan kohdetta, niin pitäisi tulla ennen klo 7:ää. Olen tuossa vaiheessa jo työmatkalla.

Negaa vaan tuollaiselle ostajalle kotirauhan rikkomisesta!

Vierailija

Mietippä jos ap:lla olisi vaikka yötyö tai koliikki-vauva ja olisi juuri saanut unen päästä kiinni niin eikun yksi INNOSTUNUT AIKUINEN (idiootti) tule hakemaan huutis voittoaan..

Mä en ymmärrä eikö teillä idiooteilla oo mitään käytöstapoja?? Ei normaali ihminen mee toisten oven taakse ennen 9 aamulla hakeen jotain huuutis voittoa!!

Ja toisekseen mitä helv***ä se teille kuuluu mihin aikaa ap ja sen lapset herää?? Ja joku viksu anto vielä hyvän neuvon että MEE aikaisemmin nukkuun.. Niin että järjestä ny kuule elämän rytmis niin että huutisostajat saa kamansa vaikka kolmelta yöllä ne on kato niiiiiiin INNOSTUNEITA!

Vierailija

Meillä kans muksut saattaa nukkua 9-9.30.

ainoastaan vanhimman lapsen laitan aamulla kouluun ja saatan ite mennä nukkumaan jos vielä väsyttää. Mua olis kyllä ottanut päähän ihan sairaasti.

Vierailija

En olisi pannut pahakseni tuollaista lainkaan, vaan olisin ollut tyytyväinen, että pääsin noin helpolla!

Ja muutenkin, minusta myyjä tarvitsee enemmän asennetta kuin ostaja.

Vierailija

Huutaja olisi kysynyt, että sopiiko nouto silloin ja silloin. Tottahan toki se olisi sopinut (pystyn kyllä joustamaan tuosta EI-noutoa säännöstä, jos huutaja asuu melkein naapurissa), mutta sitä mä en ymmärrä, että tolla tavalla rynnitään toisten ovelle.

On vähän pakko avata ovi, kun ovikello soi. Koska oven takana voi olla naapurin pappa. Olemme sopineet papan kanssa, että jos papalle tulee joku hätä tai hän tarvitsee esim. apua purkin kannen kanssa, niin hän saa tulla pyytämään meiltä apua.

Melkeinpä kerran viikkoon tuo tulee pyytämään, josko minä tai mies voitaisiin avata tiukka purkin kansi tai uusi lääkepurkin kansi jne.

Vierailija

Kai sitä vois edes kysyä, että mihin aikaan sopii tulla. En minäkään useimpina päivinä ole ainakaan pukenut vielä tuohon aikaan, meillä lapset heräilee kahdeksan pintaan..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat