Sairastan ja mies on vastuussa kodista ja lapsista vähän aikaa.

Vierailija

Saan vain levätä ja syödä, käydä pesulla ja pisulla. Ja hitsi mikä kaaos meillä on. Oli pakko laittaa vasta tiskikonekin päälle, vaikka kyykkiminen otti kipeää. Astiat loppui kesken. Pienemmän vaippoja on pitkin poikin, nekin keräsin roskiin. Mies käy lasten kanssa syömässä sisällä ja päiväunilla, muuten viettävät aikaa auringonpaisteessa ulkona.

Yritän sinnillä edes jotain tehdä, ettei koko homma kaadu käsiin. Miten te muut, jotka olette sairastaneet niin ettei mitään saisi tehdä? Jätättekö vain sotkut ja muut ja toivotte parasta, että ehkä se mies parin päivän kuluttua huomaa ettei ole mistä syödä, tai roskis haisee, tai ettei lapsille ole puhdasta päälle?

Kommentit (1)

Vierailija

mä olen just toipumassa keuhkokuumeesta, ja sen kyllä huomaa muustakin kuin mun kunnosta. Nimittäin asunnon kunnosta :(. Aivan järkyttävää, miten muutamassa päivässä asunto saadaan tällaiseen kuntoon. Vaatii jo lahjoja. Miehen käsitys siivoamisesta on se, että hän imuroi 2 minuuttia olohuonetta. Tiskit sentään välillä laittaa tiskikoneeseen. Joka paikka täynnä pölyä, leluja, likaisia vaatteita... Aivan järkkyä. Onneksi meille tulee kohta siivooja, mutta siinä onkin hommaa että saa tän asunnon siihen kuntoon että tänne se siivooja voi tulla... Nykyään oikein pelottaa sairastaa, koska tietää mikä homma sitten edessä on kun parantuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat