Harrastin seksiä naisen kanssa, ja huh, miten ERILAISELTA

Vierailija

voi toisen naisen pimppa tuntua omaan verrattuna! Siis sieltä sisältäkin, aivan erilainen kuin omani.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Ei kokeiltu dildoa kylläkään.

Oli mukavan härski ja rohkea sängyssä tämä ystäväiseni.. ja laukesi todella helposti, oli mukava yllätys mullekin. Oon vähän ollut sekaisin kokemuksen jälkeen.. en varmaan ihan entiseni oo koskaan tämän kokemuksen jälkeen.

ap

Vierailija

miehistäkin erilaisilta, kun erot ovat noin suuret. Minulla on kokemusta useista naisista, ja joillakin on kyllä tajuttoman hyvän tuntuiset paikat.. verrattuna toisiin. Löysyyden ihan oikeasti tuntee ERITTÄIN selvästi.

t. nainen

Vierailija

juuri..mieli tekee...mutta kaiken pitää osua kohdalleen. Nuoleminen on kaiken a ja o,mutta kyllä mulla jotain pitää saada sisään.

kunpa olisin rohkea uskaltaisin treffata naista..

Vierailija

Kyllä toinen nainen osaa ottaa naisen tarpeet paremmin huomioon kuin mies! ..seksi on paljon kokonaisvaltaisempaa. Eikä todellakaan tarvitse käyttää mitään dildoa tyydyttääkseen naisen =)

Vierailija

Säälin sinua hei - puhut itsesi aika pussiin:

Lainaus:

osaan vastaanottaa rakkautta molemmilta sukupuolilta

ja toisaalta sanot:

Lainaus:

naista, jotka saavat haluni heräämään monin verroin helpommin kuin jokin oksettava mies

Vierailija

kanssa aika härskiäkin flirttiä pidemmän ajan ja humalareissun seurauksena päätettiin viedä hommaa vähän pidemmälle. Vietiin, ja oli todella hyvä kokemus..

ap

Vierailija

Miehet eivät myöskään herätä minussa kuin todella harvoin seksuaalisia tunteita ja silloinkin syyt liittyy enemmän vaikka korkeaan älykkyysosamäärään, kuin mihinkään fyysisiin ominaisuuksiin.

t.18

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat