Seuraa 

isotätini nimi oli maila ja se on mielestäni ihastuttava nimi. mitä mieltä olette? tuleeko teille mieleen vain sählymaila, sulismaila... miks ei sit pallo tai luistin? minusta nimi sointuu kauniisti ja sopisi sukunimeen ja sisarusten nimiin.

Kommentit (12)

Kyllä minulle tulee niin vahva mielikuva mailasta (siis pelivälineestä), että en kyllä tykkää tästä nimestä ihan vain siksi. Parempi ehdotus ois vaikka Maija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta niinkuin Tintti sanoikin niin onhan paljon nimiä, jotka jotain tarkoittavat, joten jos se sinusta on paras mahdollinen niin antakaa ihmeessä se, sillä kauniin pehmoinen nimi se kyllä on :o)!!

Minunkin isoäitini toinen nimi on Maila, mutten itse koskaan laittaisi lapseni nimeksi tätä.. Isoäitiänikin on kiusattu nimestä niin että on käyttänyt toista nimeään vuosikymmeniä.

Maila kyllä sopii mummilleni hyvin, koska hän tuppaa lyömään ihmisiä lyttyyn pelkillä sanoillaan :(

totta puhutte. lyöminen on tosiaan liian negatiivinen mielleyhtymä ja vaara kiusaamiseen on liian suuri. ei toki kukaan halua lastaan kuisattavan sen vuoksi et sillä on hassu nimi. ehkä nimi on liian kaukana tästä päivästä. itse en isotädistä puhuttaessa ajatellut koskaan nimeä pelivälineenä ja oma mielikuva on positiivinen. siksi mukava kuulla toisten mielikuvia nimestä. maailmassa on tosiaan hirveästi hyviä nimiä.

eli en antaisi omalle lapselleni. Pelkäisin myös että kiusattaisiin tästä nimestä! Myös minun isoäitini siskon nimi oli Maila, ja olen aina ajatellut että onpas erikoinen nimi!

Ihan nätti tavallaan,mutta itse en tosiaan antaisi,maila on tavallaan negatiivinen koska siihen liittyy sitten se lyöminen... mun järkeilyllä...

mutta kun on niin paljon yhtä ihastuttavia nimiä olemassa, niin harkitsisin minäkin.

Sointuvia voisivat olla myös

Laila

Meila

Miila

Taila

Tiila

jne....

mutta jos rohkeus riittää niin mikä ettei myös Maila.

onhan muitakin nimiä, mitkä suoraan tarkoittaa jotakin, esim. Anna (ja silti on aina ollut suosittu nimi)

Minusta maila ei ole paha, mitäs vikaa pelivälineissä??

Kukkanen

Maila. En antaisi lapselleni nimeä Maila. Jos antaisin, niin antaudun karmealle syytösten ryöpylle, koska lapseni saisi koulussa kuulla kunniansa karmean nimen ansiosta. Piste. 

Kukkanen myös

Muita rumia nimiä on vaikka kuinka paljon, tässä jokunen niistä: " Raija, Raili, Toini, Sirpa, Virpi, Aune, Outi, Erja, Teija, Laura, Mirja, Kaija, Kerstin, Gudrun, Sigrid, Eine, Eini, Kaino, Jaana, Marjaana, Niina, Naima, Elma, Helma, Valma, Ilmi, Hilma, Tyyne, Satu, Suoma, Saima, Taina, Manta, Pia, lyyli, ja tietenkin Maila. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat