Olen huolissani meidän vauvasta.

Vierailija

Tuohan on ihan hyvin nukuttu. Äm-korvike vai rintamaito?

Kommentit (11)

Vierailija

Kaikki sukulaismammat vaan kauhistelee kuinka jaksan kun vauva vieläkin heräilee noin usein ja eikö se nyt jo nuku kunnolla öitään.

Tottakai jonkin verran väsyttää, mutta olen ajatellut että pikkuvauvan äitiä kuuluukin väsyttää.

Vierailija

Ovat tainneet ne sukulaismammat vieraantua vauvaelämästä. Kyllä se nyt on ihan normaalia että 4 kk vanha vauva herää öisin useamman kerran syömään. Vielä vuoteen astikin jotkut lapset heräävät öisin. Hyvinhän se sun vauvasi nukkuu!

Sinulla on nyt vauva ja olet äiti, jonka kuuluu tyydyttää lapsen tarpeet. Älä kuuntele ketään mammoja.

Lainaus:

Kaikki sukulaismammat vaan kauhistelee kuinka jaksan kun vauva vieläkin heräilee noin usein ja eikö se nyt jo nuku kunnolla öitään.

Tottakai jonkin verran väsyttää, mutta olen ajatellut että pikkuvauvan äitiä kuuluukin väsyttää.

Vierailija

Älä kuuntele mammoja, ne ei muista millaista vauvan kanssa on. Meillä 7 kk herää hyvänä yönä 1-2 kertaa, huonona tunnin-kahden välein. Täälläkin aletaan olemaan aika väsynyt..

Vierailija

Meidän vauva on nyt 4 kk ja olen aivan väsynyt tähän yöheräilyyn. Kaikkien muiden vauvat tuntuvat nukkuvan niin hyvin jo tässä vaiheessa.

Onkohan vauvalla oikeasti joku vikana?

Vauva menee nukkumaan kymmenen aikaan illalla, herää jo kahden aikaan syömään, sitten nukkuu suunnilleen viiteen asti ja herää taas syömään. Kahdeksan maissa sitten jo herääkin.

Pitäiskö tolle alkaa pitää jotain unikoulua?

Vierailija

Voi jestas sentään. Meidän vauva heräsi 7 kk asti syömään kaksi kertaa yössä. Älä kuuntele muita, vaan ruoki sitä vauvaasi!

Vierailija

itseasiassa aika monet lapset heräilee vähintäänkin satunnaisesti vielä kouluiässäkin... tästäkin oli joku tarkempi tutkimustieto, mut en nyt muista... ei vaan kuulosta väsyneestä äidistä hyvältä, mut sitä se on. hyvin nukkuu teidän vauva.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat