Takuuvarma KYSYMYS työhaastattelussa- laita pinoon kiitos !

Vierailija

Itsellä edessä niin siksi utelen ja yritän samalla valmistautua parhaani mukaan

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minulla ainakin yhtäkkiä alkoi kysymyksiä tulla englanniksi ja ruotsiksi. Ja tärkeää on ettei mene jauhot suuhun... vastasit sitten kielellisesti oikein tai et.

Vierailija

Mä odotan myös samantapaisia kysymyksiä kuin sullakin. Mulla vaan 3-vuorotyö siinä ois T: ap

Lainaus:

Mulla on torstaina.

Odotan ainakin kysymystä parhaista ja huonoista puolista, miksi haluan juuri tähän työpaikkaan, mitä hyvää tuon tullessani, miten suhtaudun tiimityöskentelyyn, miksi lähdin edellisestä työpaikasta ja olenko valmis tekemään tarvittaessa ylitöitä vai pitääkö päästä lähtemään kl 16.30 joka päivä...

Ai niin, riippuen työpaikasta voidaan kysyä palkkatoivetta myös.

Vierailija

[käy niin totean vaan "no komments" =)

t ap

i]Minulla ainakin yhtäkkiä alkoi kysymyksiä tulla englanniksi ja ruotsiksi. Ja tärkeää on ettei mene jauhot suuhun... vastasit sitten kielellisesti oikein tai et.

[/quote]

Vierailija

Mitkä ovat huonot puolesi?

Miten siedät stressiä?

Missä näet itsesi 10/20 vuoden kuluttua?

Ja varaudu omituisiin kuten "jos olisit auto, mikä auto olisit ja miksi?"

Vierailija

Multa on kysytty tätä kerran, ja jouduin rehellisesti sanomaan, että en ole koskaan ennen tehnyt vuorotyötä, mutta mielelläni sellaiseen työhön nyt haen (ja se sopi mulle muuten tosi hyvin!)

Tsemppiä haastatteluun sulle!!

t. 11

PS. En tiedä mitä vastaisin, jos joku kysyis multa tota 10-20 vuoden kuluttua kysymystä... Olen lapseton ja melkein 40v. että kyllä pitäs pian toimia, jos lapsia mielii saada. Edellistä lausetta EN muuten aio kertoa haastattelussa... ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat