Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen mies pyysi treffeille

Vierailija

apua, mitä teen, kiva tyyppi, jota olen nähnyt silloin tällöin työyhteyksissä ja ollut hyviä keskusteluja (ei ihmissuhde), nyt pyysi mua drinkille tänään. En halua mennä (vaikka haluaisinkin), sillä miehellä on vaimo ja kaksi lasta. Toisaalta tykkään kovasti miehestä ja menisin, jos hän olisi vapaa. Mitä ihmettä sanon hänelle, en halua katkaista välejäkään, jos vaikka onkin ihan viaton kutsu.

Lapsirakas sinkkunainen (ja vielä vauvakuumessa)

Kommentit (7)

Vierailija

sanoisin toivoneeni, että vaimokin olisi mukana "kun olisi niin mukava tavata hänet". Miehen reaktiosta voisi päätellä vaikka mitä.

Vierailija

Oliko tuo siis varmasti treffikutsu? Kuulostaa treffikutsulta, mutta onhan se mahdollista, että se oli vain kaverikutsu. Minä varmaan menisin ja selvittäisin asian ihan kasvotusten. Jos asia jäisi "auki" se jää helposti kaivamaan välejä ja toista tai molempia nolottaa. Jos asian pystyy puhumaan selväksi, on paljon todennäköisempää, että hommasta pystytään jatkamaan luontevasti. Ja sillä sitä paitsi vältetään myös ne väärintulkinnat, jotka ovat aina mahdollisia.

Vierailija

50/50 mennäkö vai ei. voi tosiaan olla kaverikutsu ja sitten kyllä noloa kieltäytyä, paljastaa olettaneensa, että ajatteli et pääsis treffeille. Toisaalta kemiaa ollut paljon ja se drinkkikutsu oli kyllä "sellaiseen sävyyn", että aikoo kyllä puhua jotain muuta kuin työasioita.

Uusimmat

Suosituimmat