Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkistus

Vierailija

Monen kipean lapsettomuus vuoden jalkeen ja pitkan taipaleen club 30 kanssa tarponeena kurkkaan hiljaa tanne. Tanaan pp14 testasin (iltapaivalla) selvan plussan. Itkuhan siina tuli ja epatodellinen olo. Voisiko se olla sittenkin mahdollista etta se pieni valo olisi tarrautunut lujasti matkaan mukaan.

Hiljaan toivon valon tuovan iloa ja onnea elamaamme.

Kommentit (11)

Vierailija

minusta on viestit poistettu ihan aiheesta. Tällainen nettipalsta ei ole oikea paikka toisten ihmisten välisten henkilökohtaisten asioiden puimiseen, varsinkaan kun eniten niitä asioita pui ihmiset, jotka evät ole perillä kaikesta tapahtuneesta. Siksi minä olin esimerkiksi sen loanheiton keskellä hiljaa. Taitaa kuitenkin olla niin että "tarinaan liittyviä asioita" ei tiedä kuin asianosaiset itse, ainakin minun on vaikea uskoa että kaikki olisi niin mustavalkoista.

Joten Waimo, usko pois kun sanon ettet ole menettänyt mitään kun et sitä keskustelua ole seurannut ja toivon että se on jo kuollut ja kuopattu koko aihe.

Vierailija

valitettavasti et taida tietää tähän tarinaan liittyviä ikäviä asioita. Täällä ollut paljon keskutelua siitä mutta viestejä poistettu :(

Vierailija

Peesaan täysin tiuhtiaisen puheenvuoroa. Tämä ei ole oikea foorumi kahden henkilökohtaisten asioiden selvittelyyn. Ehkä av-palsta nimettömänä olisi ollut oikea osoite kertoa varoittava esimerkki, että näinkin voi käydä, mutta minusta EI tällä palstalla jossa kuitenkin paljastetaan melkein kaikki. Eikä niin, että henkilöt voidaan tunnistaa. Siis ainoastaan yleisluontoisesti voi asiasta mainita.

Minulla on paha mieli molempien puolesta. Ja on todella ikävä, että näinkin voi käydä. Jos näin on todella käynyt. Faktoja meistä ei tiedä kukaan. Ja asioilla on aina useampi puoli kuin näiden kahden ilmoittama. Tai tarkemmin ajateltuna vain toinen on kommentoinut tätä luovutussotkua vai mitä....

Vierailija

Kiitokset piippipaappu. Kylla mina etsin aikoini luovuttajaa, ja loysinkin pari. Kaytimme molemmat luovuttajat ja nyt on onnellinen tulos. Nyt taalla voidaan pahoin ja ei nukuta oisin eli kaikki on loistavasti.

Vierailija

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa katson palstaa ja täällä tällaisia uskomattoman hyvä uutisia! Mahtavaa!!!!! Onko club 30 kuollut ja kuopattu vai vieläkö jossain kirjoittelette?

T: Waimo ja 1v8kk pas-poika ja pienenpieni vauvakuume ;)

Vierailija

OOOOOO! MIELETÖNTÄ!!!!

Wautsi wau ja tuhannesti tarrasukkia liimaa ja liisteriä. Pitkään aikaan en ole täällä palstalla käynyt ja Club30ssäkin vierailin vain pikaisesti. Wintterin kuitenkin muistan ja olen myös vaiheitasi seuraillut aina silloin tällöin. Ihan pakko kysästä että etkö hakenut silloin joskus luovuttajaa? Onko tämä sen tulosta vai onnellinen yllätys?

PCO-plikkojen Piippuli ja PAS-poju 1v.8kk

Vierailija

Niin ihanaa, että vihdoin pääsit(te) Valon kanssa tänne. Halauksia, onnitteluja ja oivaa oloa toivottavat

Tiuhtiainen ja Sulo-Einari

Ps. Kun meillä kerran on Sulo-Einari, niin tuleeks teille sit vaikka Valo-Jalmari? Hee hee, vähän väsyttää... :p

Vierailija

Jos asia vaivaa, niin käy vaikka selaamassa taaksepäin noita Aihe vapaa -palstan viestiketjuja. Sieltä löytyy muutamia ketjuja, joissa lyhyesti kerrotaan mistä on kyse (eli jotkut kyselevät aiheesta ja toiset kertovat jutusta pääkohdat).

Ja Tiuhtiaiselle kommentoisin, että mielestäni tässä oli kyllä kyse niin vakavasta ja järkyttävästä asiasta, ettei sitä olisi syytä vain hyssytellen lakaista maton alle mahdollisimman nopeasti. Ihmisten on hyvä tietää, että niinkin voi tapahtua, osaavatpahan sitten olla varovaisempia näissä asioissa. Tässä ei nyt vain ollut kyse kahden ihmisen välisestä tavanomaisesta riidasta tms. En pitäisi mitenkään mahdottomana sitä, etteikö tuo sama episodi voisi vielä toistuakin täällä (eli siis niin, että noista osapuolista toinen olisi sama) . Mutta kun asia on saatettu myös muiden tietoisuuteen, se on paljon epätodennäköisempää. Ja tuon tapauksen toinen osapuoli taas on omien sanojensa mukaan kokenut muiden palstalaisten osanoton ja myötätunnon erittäin terapeuttisena, minusta se on tärkeä asia.

Vierailija

SUUR KIITOS!!!

Valo-Jalmari??? hmmm...pistetaan mietintamyssyyn. Ma lahden nyt ulos grillaamaan kun aurinko paahtaa ja huomenna soitan sinne laakariin etta saan verikokeen otettua.

Vierailija

että mitä täällä on tapahtunut??? En tosiaan pitkiin aikoihin ole palstalle eksynyt kun ovat vielä menneet muuttamaan nämä sivutkin niin aivan outoakin vielä...

Uusimmat

Suosituimmat