Vierailija

Olen raskaana (33 vko) ja mieli tekee seksiä ihan hirveesti. Varsinkin peppuseksi maistuu nyt, vaikka aikaisemmin se oli vain sellanen sivumauste. Miten te muut mammat; harrastatteko peppuseksiä vai onko se evvk? N 27

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Melkein jo tavaksi tullut ekaksi orgasmi pimpsasta, ja toinen vielä pepusta. Sinne mussukka haluaa itse sitten laukaista. Ihanaa seksiä myös sieltä.

rv.36+

Opin silloin saaman orkkuja myös sieltä..

Syynä peppuseksiin silloin oli emättimen arkuus+ vuotoa, joten jätettiin rauhaan.

Nyt synnytyksen jälkeen haluan edelleenkin peppurakastelua, mutta ei joka kerta..

Onko tosiaan niin, että harrastatte raskausaikana peppuseksiä? Minusta se tuntuu aika oudolta ajatukselta. Enintään joskus masturboidessa hiplaan peppureikää tai työnnän sormea vähän matkaa pyllyyn. RV 30

Se on ihanaa, tykkään siitä jopa enemmän kuin pimppapanosta;)

Voin suositella kaikille. Ainoa mitä jotkut varoittelee raskaus aikana, että jos harrastaa peppua useita kertoja viikossa niin pyllyreikä voi hieman löystyä, koska raskausaikana lihakset on muutenkin kovalla tuolla lantion seudulla.

Tarpeeks vaan liukkaria mukaan ja menoksi, kaikista paras aloittelu asento meille ainakin on kylkiasento, siinä voi hyvin rentoutua:)

Pyllyilemisiin!:)

mies on aikmoinen peppufani. Tykkää suunnilleen kaikesta, mikä liittyy mun pyllyyn. Onneksi mäkin tykkään peppuseksistä ja mukavaahan se on asettaa pyllynsä miehen hoidettavaksi niinkuin hän sanoo, kun sivelee, katselee ja pussailee mun peppua. Mies halusi jopa antaa mulle peräruiskeetkin kun joskus paastosin. Raskaus ei ole mitenkään muuttanut hänen halujaan - pikemminkin vain lisännyt niitä. Eihän mulla ole mitään valittamista senkun nautin.

olemme lainanneet täällä jossain ketjussa kuvattua asentoa; minä makaan selälläni jalat koukussa miehen kyljen päällä. Mies on kyljellään poikittain minuun nähden - vähän niinkuin " kyljellään takaapäin" äh vaikea selittää, mutta oikein mukava ja rento asento tälle mahalle. Voi harrastaa peppu tai tavallista seksiä ja klittaankin pääsee hyvin käsiksi. Suosittelen

meillä on näillä loppuviikoilla varsinainen yhdyntä jäänyt aika vähiin, mutta ukkokulta nuolee mielellään minut kyllä orkkuun asti. Tykkään erkoisesti kun mies laittaa toisen sormen pyllynreikään ja toisen pimppiin ja puristelee nuollessaan hellästi välilihaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat