Työhaastattelu " missä näet itsesi 10v päästä" Mitä vastata ?

Vierailija

Tossa alempana mun työhaastattelu ketju josta bongasin tän kyssärin, kuinka siis vastata "oikein" tähän ?

Entä miten pitkä kotiäitiys, josta olen ylpeä,kuinka sen kerron haastattelussa / käännän voitoksi vaikka onkin työstä kauan pois ollut ?

Kiitos

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Missä sä itse näet itsesi 10 vuoden päästä?

Jos hommaan etsitään jotakuta joka sitoutuu vahvasti tehtävään ja firmaan eikä ole lähdössä sieltä pian pois tai vaatimassa jotain muita tehtäviä kuin mihin häntä ollaan haastattelemassa, "oikea" vastaus on varmaankin jotain mikä lupailee tätä pysyvyyttä ja tyytyväisyyttä siihen että voi kehittää työnsä laatua jatkuvasti ilman että se tarkoittaa tehtävien vaihtamista. Mutta jos totuus on toinen niin ei varmaan ole kovin kivaa saada sitä paikkaa, olettaen että siihen tosiaan ei kuulu etenemismahdollisuuksia tai ihmeempää vaihtelua.

Kotiäitiydestä: kerrot mitä kaikkea koet oppineesi sinä aikana, mahdollisesti myös viittaat siihen että olet saanut sen vaiheen päiväjärjestyksestä eikä siis ole odotettavissa että olisit heti jäämässä uudelleen kotiin uusien lasten kanssa.

Vierailija

vastaa hyvä ihminen rehellisesti. Mä en ymmärrä, miksi pitäisi "keksiä" sopiva vastaus. On se sen hakijankin etu, että soveltuvat toisilleen (työpaikka ja ihminen) ja onnellista on se, jos natsaa tältäkin osin.

t. henkilöstöpäällikkö

Vierailija

Missä sä itse näet itsesi 10 vuoden päästä?

Jos hommaan etsitään jotakuta joka sitoutuu vahvasti tehtävään ja firmaan eikä ole lähdössä sieltä pian pois tai vaatimassa jotain muita tehtäviä kuin mihin häntä ollaan haastattelemassa, "oikea" vastaus on varmaankin jotain mikä lupailee tätä pysyvyyttä ja tyytyväisyyttä siihen että voi kehittää työnsä laatua jatkuvasti ilman että se tarkoittaa tehtävien vaihtamista. Mutta jos totuus on toinen niin ei varmaan ole kovin kivaa saada sitä paikkaa, olettaen että siihen tosiaan ei kuulu etenemismahdollisuuksia tai ihmeempää vaihtelua.

Kotiäitiydestä: kerrot mitä kaikkea koet oppineesi sinä aikana, mahdollisesti myös viittaat siihen että olet saanut sen vaiheen päiväjärjestyksestä eikä siis ole odotettavissa että olisit heti jäämässä uudelleen kotiin uusien lasten kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat