Kesähäät tiedossa, meillä silloin noin kuukauden ikäinen vauva.

Vierailija

Riittääkö juhlavaatteeksi ihan vain joku sievä potkupuku vai täytyykö olla jotain juhlavampaa?

Kommentit (10)

Vierailija

tytöillehän on ihania mekkoja jo ihan pienillekin, pojille mun mielestä vähän paremmat potkuhousut ok. Ja miksei tytöillekin, onhan tuonikäinen vielä niin pieni, että jokainen ymmärtää, että ei niitä voi pukea ihan miten vaan, vaan pääasia on mukavuus.

Vierailija

Musta on ihana kun saa joskus pukeutua hienommin, enkä kyllä yhtään kärsi siitä. Ei juhlavaatteen pidä olla hankala päällä!?

Lapsille mielestäni käy rennommatkin vaatteet, ihan juhlakelpoisen oloisia löytyy pehmeistäkin matskuista; Just siisti body/ mekko ja nätti siisti paita. Kiva hattu kruunaisi kokonaisuuden.

Vierailija

mutta tytöille on aivan ihania mekkoja ja meidän pojalla oli 3kk:n iässä häissä päällä oikein puku :)

Siis sellanen haalari mallinen, jossa samassa oli puvunhousut, kauluspaita, liivi ja pieni rusetti. Oli myös mukava päällä, pysty potkuttelemaan kun oli väljä ja vähän joustavakin.

Tuosta on kyllä jo 11 vuotta aikaa, mutta eiköhän sellasia vieläkin löydy.

Vierailija

Lainaus:

mutta tytöille on aivan ihania mekkoja ja meidän pojalla oli 3kk:n iässä häissä päällä oikein puku :)

Siis sellanen haalari mallinen, jossa samassa oli puvunhousut, kauluspaita, liivi ja pieni rusetti. Oli myös mukava päällä, pysty potkuttelemaan kun oli väljä ja vähän joustavakin.

Tuosta on kyllä jo 11 vuotta aikaa, mutta eiköhän sellasia vieläkin löydy.

Vierailija

mutta luultavasti haluat pukea kuitenkin johonkin niistä söpöistä hienosteluvaatteista jotka arkena epäkäytännöllisiä, mutta joita on tullut lahjaksi ja itse kaupasta kun on niin ihania. :)

Vierailija

Itse tosin olin niin niiden söpöjen pikkuvaatteiden lumoissa, että ostin johonkin juhliin pikkuvauvalle ihan juhlamekon, vaikka sille ei todellakaan ehtinyt tulla monta käyttökertaa ennen kuin jäi pieneksi.

Vierailija

ekan elinvuotensa juhlissa aika perusvaatteissa, lapsen on kivempi olla rennosti, varsinkin jos mennään autolla tai on kuuma... esimerkiksi yksivariset siistit potkuhousut ja body.

nykyäänkin pojalla on mustat collegehousut ja pehmeä kauluspaita on 2v. tytölle valkkaan kanssa mekot ym pehmeitä materiaaleja. riittää että aikuiset kärsii.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat