No niin siskot, koneet kiinni ja lenkille seuraavaksi tunniksi!

Vierailija

tämä on jo hyvä juttu että olen päässyt tänne koneelle enkä enää makaa vaan sängyssä

Kommentit (14)

Vierailija

pisteillä huhtikuun alusta alkaen ja 5 kiloa on lähtenyt ilman liikuntaa. Vauhdittuisi varmaan, jos liikkuisin. Siellä kyllä tuulee....

Vierailija

Kuopus nukkuu jo ja kohta "lenkkeilen" tunnin cros treinerillä kun en uloskaan pääse. Esikoinen leikkii sen aikaa :). Itse katson samalla telkkaria.

Vierailija

Lainaus:

Tuuli oli kyllä kylmä, mutta reipas vauhti auttoi. Tein vähän pidemmän lenkin aikaa meni lähes 1h 45min, takaisin tullessa oli niin kova vastatuuli.

Nyt äkkiä suihkuun ja sitten sänkyyn.

ap

Vierailija

Tuuli oli kyllä kylmä, mutta reipas vauhti auttoi. Tein vähän pidemmän lenkin aikaa meni lähes 1h 45min, takaisin tullessa oli niin kova vastatuuli.

Nyt äkkiä suihkuun ja sitten sänkyyn.

ap

Vierailija

Olen liian järkyttynyt kun tajusin, että minulla on kaksoisleuka. Olin tuossa puhelimessa muutama minuutti sitten, ja siinä nauraessani vilkaisin peiliin, ja huomasin kun se heltta siellä leuan alla tärisi. Laitoin puhelimen hiljaa kiinni ja olen tässä nyt istunut aivan shokissa. Onneksi on suklaata kaapissa.

Vierailija

mä mietin kans tuossa imettäessä hetki sitten että olis ihana mennä lenkille.. Mutta ihan vaan mahdotonta nyt kun mies vielä rakennuksella ja kolme lasta nukkuu.. hyvää yötä!

Vierailija

Söin juuri yhden valkosuklaalevyn ja puoli pussillista vohvelikeksejä, ja nyt on vähän paha olo. En voi kuvitellakaan lenkille menoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat