Olenko ilkeä äitipuoli?

Vierailija

aikaa kun penskat ei ole teillä? tai toisinsanoen älkää nyt niin helvatan isoa tarpolliinia heti ostako. jos vaikka kokeilis ensin pienemmällä miten tehoo. vois siinä sullakin olla kiva pomppia, hyvää treeniä emättimensupistajalihaksille..

Kommentit (6)

Vierailija

Joten jos vaikka neuvottelisit sopimuksen miehen ja lasten kanssa, että kun lapset tulevat, silloin kasataan, ja lähtöpäivää edeltävänä iltana puretaan varastoon.

Näin mä tekisin.

t:äitipuoli

Vierailija

Muutamme pian omakotitaloon ja mieheni muualla asuvat lapset ovat vinkuneet meille isoa trampoliinia (josta toisessakin ketjussa oli puhetta). Lapset ovat nyt 10 ja 13 v. He asuvat äitinsä kanssa kerrostalossa ja ovat meillä kesäaikana neljä viikkoa putkeen. Muulloin he eivät käy meillä, paitsi kerran talvella. Asuvat niin kaukana.

Mieheni olisi taipuvainen ostamaan lapsille trampoliinin, kun niin haluavat, mutta minä en suostu siihen. Ihan vain yksinkertaisesti sen takia, että ne ovat niin RUMIA!!!!! Olen sanonut sen suoraan sekä lapsile että miehelleni.

Lisäksi olen tuttavapiirissä huomannut, että tarpoliininomistajaperheiden lapset kyllästyvät siihen nopeasti. On se sitten kivaa, kun iso, ruma kapine seisoo pihalla ja joku hyppii siinä kerran kesässä..

Olenko kauhean ilkeä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat