Mistä voi johtua aivan järkyttävä väsymys? 12h nukuin ja 3h päästä heräämisestä 2h

Vierailija

päiväunet, nyt olen ollut jopa kaikki 5h hereillä ja aivan valmis jo nukkumaan. Jo jonkin aikaa ollut jo tällaista, mistä voisi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija

Ei ole normaalia ei, ite en vaan tajunnut tilannetta, koska olin niin väsynyt koko ajan, ettei ajatuskaan kulkenut.

Menisin lääkäriin kyllä.

Lainaus:

Tämä on aivan kamalaa kun ei kovin kauan jaksa olla hereillä. Pahimmillaan ollut noin viikon, en kuitenkaan päivää muista milloin olisin valvonut yli 11 asti vaikka ennen valvoin kevyesti 2 astikkin. Ikääkään ei ole kuin 23v

Vierailija

Tällä hetkellä juuri menkat enkä seksiäkään ole harrastanut pitkään aikaan. Nukahdin melkein kesken salkkareiden. Muita oireita (en tiedä liittyykö kaikki tähän) monta kertaa päivässä tulee löysähköä ulostetta, kainaloista hikoilen normaalia enemmän, huimaus liikkeelle lähtiessä ja kun pään laitan tyynyyn niin alkaa maailma pyörimään ellei ole montaa tyynyä

Vierailija

Tämä on aivan kamalaa kun ei kovin kauan jaksa olla hereillä. Pahimmillaan ollut noin viikon, en kuitenkaan päivää muista milloin olisin valvonut yli 11 asti vaikka ennen valvoin kevyesti 2 astikkin. Ikääkään ei ole kuin 23v

Vierailija

mulla vajaatoiminta antoi selkeimmin merkkejä uskomattomalla väsymyksellä. Nukuin helposti 10-12 tuntia, mutta herättyäni jaksoin olla pystyssä vain pari tuntia. Tämän jälkeen oli PAKKO päästä nukkumaan. Nukuin sitten pari kolme tuntia, ja jaksoin tällä iltaan asti. Mut eihän se normaalia ole todellakaan. Myös rytmihäiriöitä oli, ynnä muita outoja oireita. Mars heti lääkäriin, toivottavasti asia selviää!

Vierailija

ja sitten laskisi. Millon sulta on viimeksi otettu hemppa? Sehän voi laskea hitaasti, jolloin elimistö ei siihen heti reagoi vaan vasta sitten, kun alkaa pyörryttämään ja väsyttää koko ajan. Perusverenkuva kannattaa otattaa, siitä näkee punasolujen koon, joka kertoo, kuinka kauan raudanpuutetta on ollut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat