Mitä keskittey syyksi, jos ette juo alkoholia?

Vierailija

Olen viinin ystävä ja menossa tyttöporukalla syömään. Ovistestissä viiva lauantaina ja nyt mietityttää, voinko juoda. Hyviä hätävalheita? En mene autolla, joten se ei voi olla syynä...

Kommentit (12)

Vierailija

Olen myös kuullut, että lasillisen voi juoda jopa raskauden aikana. Mutta tää saattaa olla sohimista ampiaispesään, joten jätetään se tästä keskustelusta pois.

Kiitoksia! Jänskättää kovasti josko se tästä alkaisi... :)

Vierailija

Jos pidät viinin juomisesta, juot sitä viiniä - kohtuudella tietysti aina. Arvaa vaan montako raskautta maailmassa alkaa alkoholin vaikutuksen alaisena... Aika moni! Sitten, kun olet raskaana, ala vasta tarkkailemaan viininjuomisiasi. Nyt voit vielä elää kuten ennenkin.

Vierailija

Lainaus:

Pelkää nukahtavansa jos juo yhtään. Vähän vanhempana aika normaali reaktio alkoholiin

Ilman alkoholia jaksaa sentään just ja just puolille öin ;-) Sitten omalla autolla kotiin (ei tarvi jonottaa taksi tai odottaa bussia) ja aamulla ihana olo, ku ei krapulan häivääkään...

Vierailija

Jos pidät viinin juomisesta, juot sitä viiniä - kohtuudella tietysti aina. Arvaa vaan montako raskautta maailmassa alkaa alkoholin vaikutuksen alaisena... Aika moni! Sitten, kun olet raskaana, ala vasta tarkkailemaan viininjuomisiasi. Nyt voit vielä elää kuten ennenkin.

Vierailija

että aamulla pitää olla aikaisin jossain, vaikka sukulaisvierailulla tai työpaikalla tai missä vaan.

Voi myös sanoa, että päätä koskee ja viini pahentaa.

Vierailija

kyllä normaalisti, tai, no hyvän maun rajoissa niinkuin on muutenkin terveellistä. Siis kohtuudella. Viini voi jopa edesauttaa hedelmöitystä eräiden mukaan...kohdun limakalvot ovat verevämpiä ja vastaanottavaisempia. Veri kun kiertää...ja kuulemma punaviinissä on muutenkin "sitä jotakin".

Mutta siis kohtuudella...

Vierailija

olet syönyt allergialääkettä, jonka kanssa alko ei käy.

Tai yleensä, että otit lääkettä, etkä periaatteessa halua ottaa mitään alkoa samaan aikaan.

Itse en juuri käytä alkoholia, ja kyllä sitä saa selitellä. Ainoat luvalliset syyt moiseen käytökseen on lääkekuuri ja raskaus. Oikea syy on, etten vain pidä humaltumisen tunteesta. Tylsääää!

Vierailija

Joskus juon viiniä, joskus ei tee mieli. Ei kukaan asiaan ole kiinnittänyt huomiota. Jos ovat voivat toki spekuloida mielessään. Suureen ääneen päivitteleviä tuttavia tai ystäviä minulla ei ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat