Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

vaikka näin nuori olen niin vauvakuume on silti kova...ja se vain kasvaa kun näen noita pikku veitikoita vilisemäs jaloissa...siskolla ja veljellä on kummallakin muksut ja niitä ei vaan voi olla haluamatta ja kun niin lapsrakas olen :) tuntuu että olisin valmis äidiksi mutta ikä ei vain anna periksi...ja voisi varmaan opiskella koulun lopuun...:)

ei se ikä niin hirveä merkitys ole mutta kunhan miettii tarpeeksi järkevästi:) olaan kihlattuni kanssa mietitty lapsen tekoa mutta ei meillä mikään kiire ole..:) mutta oisihan se ihanaa kun ois oma pikku vaaveli sylissä ja sais kuunnella sen tuhinaa kun se nukkuu ja kattoo kun se kasvaa:) NE ON VAAN NIIN IHANIA!!! <3 ois ihan kiva jutustella tästä muidenkin nuorien kanssa....:)

Kommentit (4)

vauvakuumeen haaveilijoiden pinoon sulle. minä kun siellä pyörin... eli lueppa sieltä mitä kirjoitin... jos haluat voin kirjoitella enemmänkin vaikka mesessä tai sähköpostilla.

vaikka olenkin nyt jo vähän vanhempi.

" mutta oisihan se ihanaa kun ois oma pikku vaaveli sylissä ja sais kuunnella sen tuhinaa kun se nukkuu ja kattoo kun se kasvaa:) NE ON VAAN NIIN IHANIA!!! <3 "

On totta, että vauvat ovat suloisia ja tuoksuvat ihanalle. Pienet söpöt pyöreät posket, pikku varpaat jne.... Mutta entäs jos isompana todetaan esim. ADHD? Lapsi uuvuttaa tempuillaan itsensä ja vanhempansa? Söpö tuhisija on tipotiessään ja rasavilli vintiö tilalla? Tai jos lapsella no jokin muu ongelma, esim. jokin kehityshäiriö? Tai on vaikeasti allerginen, mikä vaikuttaa kyllä tavalliseen arkeenkin?

En väitä, etteivätkö vauvakuumeilijat osaisi nähdä niiden vaaleanpunaisten lasien taaksekin ja tämä viesti onkin vain muistutus siitä, ettei kaikki mene aina niinkuin toivoisi tai oli suunnitellut. Kun lasta aletaan sunnitelmallisesti tekemään, pitäisi olla valmis kaikkiin äitiyden tuomiin haasteisiin! Pitää olla valmis tarjoamaan elämä uudelle ihmiselle ja pitää olla valmis pitämään mahdollisimman hyvä huoli tästä ihmisestä, oli se sitten " millainen hyvänsä" . Pitää haluta kasvattaa, pitää haluta ottaa vastuuta jne.... Kun muistaa nämä seikat, voi pistää ne vaaleanpunaiset lasit takaisin päähän ja huokaillen jatkaa haaveilua pikku tuhisijasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etteivät ne lapset aina ole vaan vauvoja jotka tuhisevat söpösti sun sylissäsi?Sitä vaan tarkoitan että et ole hankkimassa mitään söpöä koiranpentua katteltavaksi jonka voi luovuttaa pois jos onkin allerginen.En halua kuulostaa ilkeeltä tai vastaavalta mutta muistathan ajatella aina kaikkia puolia tässäkin asiassa..17 on tosi nuori ja saatat ajatella vähän erilailla vauvanteosta kuin pitäisi.Mutta hienoahan nse on jos kihlattusi kanssa olette molemmat oikeesti valmiita ja asian miettineet,toisiinne loppuelämäksi halukkaita sitoutumaan,oman nuoruutenne hölmöilyt tehneet,,taloudellinen tilanne kunnossa ja tunnette itsenne ja toisenne niin hyvin että olette siihen valmiita.Se on kyllä totta myös että nuorena on hyvä tehdä lapset kun vielä itse jaksaa ja ymmärtää mutta asioilla on aina kaksi puolta! ;)

mulla on aivan sama tunne ja oon nyt 19v :) ois tosi kiva jutella enemmän! vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa ja vielä kun niistä näkee lähes joka yö untakin :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat