Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annatte päätöslahjaksi päiväkodin opeille?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Minulta vanhempana minikuoharipullo. Lapselta omatekoinen Hyvää kesää -kortti.

Olen itse luokanope ja arvostan viinipullolahjoja. Tosin ovathan oppilaiden itsensä Tiimarista valitsemat rihkamalahjat hellyttäviä, mutta ei ole tilaa niitä säästää...

Vierailija

Tädit vaihtuu koko ajan, sijaista sijaisen perään. Jos yhdelle (vakituiselle) vie jotain, niin entäs ne muut (sijaiset)? Tää on vaikeeta, ehkä en vie mitään.

Vierailija

yksi mieleenpainuvimmista lahjoista on ollut erään lestadiolaisperheen lahja. Heillä oli 13 lasta. Yksi lapsista oli minun ryhmässäni. Muuttivat kesken vuoden, joten oli vain 2kk. Tässä perheessä kuitenkin muistettiin jokaista heidän lapsiaan hoitanutta ihmistä. Kevätjuhlassa muistamisen saivat sekä oman ryhmän henkilökunta (lapsia oli useassa ryhmässä ja jokainen heitä hoitanut sai muistamisen) että sijaiset. Myös johtajalle, keittiön väelle ja siivoojille oli muistamiset! Tuntui siltä, että tämä perhe TODELLA arvosti lastenhoitotyötä!!!!!

Olen saanut paljon, paljon lahjoja vuosien varrella ja kaikki ne ovat ilahduttaneet (erityisesti pullot, kukat, kauniisti ja henkilökohtaisesti kirjoitetut kiitokset, askartelut ja kekseliäät lahjat kuten leffaliput :) ). Mutta eniten kuitenkin sydämessäni tunnen arvostavani tätä lahjaa, koska se oli selkeästi niin sydämestä annettu.

Ja mikäkö se lahja oli?

Lahja oli kortti. Lapsi oli piirtänyt huolellisesti kuvan siitä ihmisestä, jolle kortti oli. Se oli liimattu korttipohjalle ja äiti oli kirjoittanut kauniisti kiitos hyvästä hoidosta jokaiselle henkilökohtaisin sanoin. (Ja erityisarvoa kortti sai, koska lapsi ei ollut innokas piirtelijä :) ).

Vierailija

Minusta lahjamme ovat ihan hyviä. Kukapa ei juhlistaisi mielellään juhlaa kuoharilla? Ja onhan se varmasti juhlan paikka, kun kevätkausi loppuu, tai viimeistään, kun kesäloma alkaa. Ja jos joku ei pidä kuoharista, varmasti joku aina pitää, eli sen voi antaa poiskin. Monena vuonna on ollut samanlainen lahja meillä (siis kuohari ja itse tehtyä). Punaviini on eskarilaisen aikuisille, haluttiin jotain hiukan arvokkaampaa, kun lapsi lopettaa tarhassa.

Vierailija

mallia pikkuleivät ja suklaat. Jouluna ja ennen kesälomaa. Henkilökohtaiset muistamiset sitten, kun lapsi jäänyt kokonaan pois päiväkodista. Tyttäreni kohdalla jaoimme pikku purkit tyrnihilloa.

Vierailija

Jos haluat viedä vain yhdelle "vakituisemmalle" niin kyllä kaikki ymmärtävät. Eivät sijaiset mitään odota. Jokainen voi muistaa ihan ketä haluaa.

t: lastentarhanopettaja

Vierailija

Me ollaan annettu saunavastat (jouluna), parvekekukat (keväällä) ja saunatuoksut (jouluna). Pph:lle annoimme lahjakortin kirjakauppaan (3-4 pk:n hoitajalle en raski).

Tänä vuonna varmaan nuo kukat taas tai sitten leivon jotain yhteistä.

Vierailija

Mitähän meidän pojan lestadiolainen ope tykkäisi ;) En kyllä itsekään absolutistina ihastuisi moiseen lahjaan. Ei taida meidän kylällä pahemmin viinaa saada opet/hoitajat lahjaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat