Vierailija

Meidän esikoinen 6 kk neuvolassa hurjat 70 cm ja 9,6 kg!!!

Sivut

Kommentit (34)

Yhtä hyvää ja ravitsevaa äidinmaito silloinkin on. Tarkoitin vain, että kun on iso vauva ja täysimettää esim. 6 kk niin 100% varmasti imetys on onnistunut hyvin.

Ei se poissulje sitä, että pienikokoisen vauvan imetys olisi onnistunut.

26

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vau! Teilläkin pieni vauva. Mun tyttäreni oli 6kk neuvolassa 66cm ja painoi 6,5kg!

Annettiinko teille mitään ohjeita painon nostamiseksi? Vai kannattaako edes yrittää mitään?

Onko teillä kaikki mennyt/opittu ihan normaalisti? Meillä kyllä on, ja meidän tyttö on 1kk edellä kehityksessä, sanoi lekuri....

Kiva jos viitit vastata. Olen vähän tällainen stressaantuva/huolehtiva äiti ;0)!

Vierailija:

Lainaus:

Vaikuttavat terveiltä, erityisesti jos on täysimetyksellä kasvanut.

Itse en muista meidän puolivuotismittoja, nyt poika on vajaan vuoden ja noin 86 cm ja yli 13 kg. Kaikki huomauttavati isosta koosta, kuulemma selvää isännän ainesta:)

kun niillä odottaisi jo jotain älliä päässä olevan, mutta eipä sitä löydy.

Muuten, kaikki leffatähtilapsetkin on niitä pienikokoisia, koska voivat esittää ikäistään nuorempaa, ja näin vaikuttavat fiksuilta. Isoilla juntturoilla ei tee yhtään mitään, huonotapaisiakin ovat yleensä.

Ei niitä kuule ihannoida, vit*uillaan päivittäin. Ihan kuin se olisi huono asia tai äidin vika kun vauva kasvaa hyvin. Haistakaa huilu! Täytyy olla vähän yksinkertainen, kun kirjoittaa tuollaisia. Ja saahan niitä kuulla livenäkin melkein joka päivä.

Joku kerta mä kysyn suoraan päivittelijöiltä, että paljonkos itse painat tai ihmettelen että onpas huonosti kasvanut ja kehittynyt tuo sun kaksi kiloa kevyempi yksivuotias.

Ärsyttääkö nämä kommentit muita? Vai johtuukohan se siitä että meillä on tyttö kyseessä ja tyttöjen pitäisi kai olla pieniä ja siroja.

t. se 10kg 73cm :n äiti Tyttö ei muuten ole yhtään lihava

Vierailija:

Lainaus:

Meidän 3-vuotiaskaan ei vielä edes paina noin paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaikuttavat terveiltä, erityisesti jos on täysimetyksellä kasvanut.

Itse en muista meidän puolivuotismittoja, nyt poika on vajaan vuoden ja noin 86 cm ja yli 13 kg. Kaikki huomauttavati isosta koosta, kuulemma selvää isännän ainesta:)

Meidän puolivuotias, laskettuna päivänä syntynyt tyttö on 62 cm pitkä. Ihan huikealta kuulostaa noi isojen lasten mitat!

Mutta niinhän se on, jokainen kasvaa omaan tahtiinsa.

Sehän kertoo esim. siitä, että täysimetys on onnistunut kuten pitää. Minä olen ainakin ollut todella ylpeä ja kiitollinen siitä, että meidän poika on ollut todella iso. Eikä kukaan koskaan ole negatiivisesti maininnut koosta vaan päinvastoin; kaikki lähinnä ihailevat sitä, että poika on terve ja kasvaa hyvin.

Ei pienikokoisuuskaan huonoa ole tietenkään mutta rehellisesti myönnän hieman sääliväni jos kohtaan kovin pienen vauvan. Ihan kuin hänelle ei olisi ruoka maistunut. Eikä meidän poikakaan lihava ole, hän on vain kookas=)

t. se jonka mielestä on hienoa että on isoja vauvoja

poika söi rintaa ihan hulluna, maitoa tuli yli tarpeen ja oli aika pullukka vauva.

tyttö taas joutui pulloruokinnalle kun ei tullutkaan maitoa kunnolla ja oli aika ruipelo verrattuna veljeensä vaikka eroa ei kiloissa ollutkaan paljoa ainakaan tuon 6kk:n kohdalla.

Nyt kun ovat jo " isoja" , eipä olekkaan tuo poika enää " lihava" , vaan hieman liian laiha!

eli ne jotka nyt täällä luulee että isosta vauvasta tulee iso lapsi voivat olla täysin väärässäkin!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat