Vierailija

esim. jäätelöä ja aamupalaksi muroja ja mehukeittoa tai jogurtti?

Jotenkin kuulostaa tosi hepoiselta ja varsinkin toi jäätelö ei mun mielestä ole mitään ruokaa. Leipääkin on tarjolla, mutta moniko lapsi sitä syö jos jätskin saa nokan alle. Voiko päiväkodissa toivoa että oma lapsi saisi jotain kunnollisempaa välipalaksi? Toisaalta ei ole kiva lapselle jos muut syö herkkuja ja itse ei saa.

Kommentit (5)

jos monissa kodeissa makeata syödään muutenkin, niin sitä suuremmalla syyllä - onko sillä viikkojätskillä mitään merkitystä? Enemmän on merkitystä sillä, jos kotona syötetään usein, saatikaan PALJON makeata/rasvaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kohtuullista myös että jäätelöä on vain 6 vkon välein. Täytyypä kysellä lähempänä asiasta kun tilaisuus tulee. Toisaalta kummastuttaa tuollaiset jokaviikkoiset jäätelöt kun monessa kodissa kuitenkin herkkuja syödään. Ja julkisuudessa ollaan huolissaan lasten lihomisesta ja hammasterveyden heikkenemisestä. Itse en ainakaan alle 3v:lle kaipaa jäätelöitä tms. herkkuja päiväkotiin.

Meidän muksun päiväkodissa on aina joka ikinen perjantai jäätelöä, mutta ei minään välipalana ole, vaan jälkkärinä.

En kyllä rupeisi kieltämään, että meidän lapsi ei saa syödä jäätelöä, mutta kandee kyllä varmasti kysyä esim. vanhempain illassa, että saisiko seinälle ruokalistan mitä on ruokana lapsilla minäkin päivänä.

Meidän päiväkodissa on ja siitä voi tarkistaa pitikö lasten puheet paikkansa ja mitä oli ruokana.

Esim. meidän lapsi tuli alkuun aina tarhasta vaatteet tosi likaisina, täynnä ruokatahroja. Kysyin, että eikö teillä ole siellä lautasliinoja, kun ruokailette, vastaus oli EI.

Kun sitten henkilökunnalta kysyin, niin vastaus oli, että kyllä totta kai on.

En tiedä mitä siellä oli tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta, mutta enää ei lapsemme vaatteet ole niin likaiset =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat