Vierailija

Kun hehkuttaa jo nyt joka lehdessä, että saamme vauvan !

Kommentit (12)

tekee jutut. Onhan sillä töitä tuntunut olevan. Toivon todellakin hänelle kaikkea hyvää odotukseen ja tervettä vauvaa. Mutta helmikuuhun on vielä pitkä matka.

En minäkään toisaalta ymmärrä sellaista, että kaikki asiat pitää salata viimeiseen saakka muilta. Oma raskautenikin oli ihan alusta monen tiedossa. Tätä toista vauvaa odoteltiin saapuvaksi jonkin aikaa, ja kaikki lähimmäiset tiesivät että yritys on päällä, olimme siitä avoimesti halunneet puhua.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en tietäisi heidän odottavan esikoistaan, vaikka muuten olen ajankohtaisista asioista selvillä.

Mikä tabu se alkuraskaus on? Miksei saa keroa ennen maagista kolmen kuun rajaa? Mitä vain voi tapahtua koska vain!

Saa jutuista varmaan kivasti taskurahaa. Muuta syytä en keksi sille, että kuitenkin aika iäkäs ensisynnyttäjä menisi näin aikaisessa vaiheessa asiaa kaikille hehkuttamaan. Mitä tahansa kun voi tapahtua... Toivotaan kuitenkin Lindalle onnellista raskautta!

ikävistä asioista julkisuudessa. Joten ei hänen välttämättä tartte salailla asiaa varmuuden vuoksi.

Kuten ei minunkaan, en tosin ole julkisuuden henkilö mutta en ymmärrä pointtia miksi raskaus pitäisi salata sinne jonnekin rv 12. Minun mielestäni jaettu ilo on kaksinkertainen mutta jaettu suru sitten vain puolikas...ja helpompihan se suru vaikka keskenmenosta on jakaa jos ihmiset jo valmiiksi tiesivät raskaudesta.

Kun nyt kerran on julkisuudessa, niin mikse ei samalla hehkuttaisi vauvanodotusiloaankin. Siitä kai on lähdettävä, että se vauva sieltä onnellisesti syntyy. Matkalla voi tapahtua mitä vain, mutta niinhän meille muillekin. Ei se ole mikään häpeä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat