Vierailija

Minun exäni mm. sylkäisi naamaani ja hajotti kirjahyllyni.

Sivut

Kommentit (54)

se, että kaikki nämä jutut ovat näin hurjia johtuu siitä, että jollain tapaa järkevistä eroista ei tähän ketjuun kirjoiteta. IHan kamalaa luettavaa, tulee sellainen olo, että kaikki alkaa eron hetkellä ihan hirviöiksi, vaikka siitä ei varmasti ole kyse.

Mulla oli teinivuosina yksi eksä, joka uhkasi itsemurhalla, mutta sen jälkeen kaikki erot ovat menneet näihin kauhutarinoihin verrattuna kerrasaan mukavasti. Joo, huutoa ja pettymyksen osoituksia kyllä, mutta ei raiskauksia, lyöntejä, ilkivaltaa eikä pahantahtoisia juoruja. Onneksi niin.

Sitten se yritti tehdä muhun vaikutusta-muka aloittamalla terveellisemmän elämän. Haki paikkakunnan urheiluliikkeestä uuden maastopyörän koeajoon ja huruuutteli sillä yhden aamupäivän mun ulkona sijainneen kesätyöpaikkani ohi.

Toi on kyllä paras yritys. onneks ei mennyt rahat hukkan. Aika epätoivoista.!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joukkio ihmisiä jotka pelastivat minut siitä! Pelkäkin kuollakseni, ja luulin, että se tosiaan ehtii tappaa minut. Vielä sen jälkeenkin vaani minua, mutta onneksi pitkä välimatka erotti meidät lopullsiesti.

Sitten otti puukon ja uhkasi mennä tappamaan uuden mieheni ja kun menin eteen rauhoittelemaan exääni ja yritin estää lähtemästä heitti mut seinään. Soitin poliisit paikalle ja joutui maksamaan lommojen korjaukset.

(pahimmissa tapauksissa soitti taukoamatta, enkä ikinä vastannut, lopulta piti pitää puhelinta kiinni) ja kyseli, että mitä tehdään yms. Tuntu, että se oli aina samoissa paikoissa missä minäkin ja suorastaan vainosi.. hyi! Tämä tapahtui ulkomailla ja kun muutin takaisin Suomeen, niin puoli vuotta muuttoni jälkeen vielä soitteli, harvakseltaan kuitenkin.

Mulla lähinnä huvittavin juttu taisi olla, kun kerroin eräälle ex:ni, että jätän hänet. Hän vaan totesi, että no, sun täytyy sitten tehdä se ja mitään ei kuulunut pariin kuukauteen. Sitten osti itselleen asunnon ja pyysi käymään. Menin sinne ja hän alkoi selittämään, että mihin voin sitten tuoda omat tavarani. Minä huuli pyöreänä selitin, että en minä ole sinne muuttamassa, kun ollaan oltu jo pari kuukautta erossakin. Hän alkoi järkyttyneenä selittämään, että miten niin erossa, munhan piti vaan selvittää asiat itseni kanssa ja sitten jatkaa hänen kanssaan seurustelua. Mitä noiden äijien päässä liikkuu? ;)

Kun erosin ensimmäisestä pitkästä suhteestani. Poikaystäväni oli jo löytänyt uuden, eikä hän tiennyt, että minä tiesin. Kävin yksi ilta sen uudessa kämpässä hakemassa vielä jotain tavaroita ja jäin " muutamalle" viinilasilliselle. Siinä se ilta sitten meni rattoisasti ja päädyin hänen kanssaan vielä kerran sänkyyn. Seuraavan aamuna piilotin hiuslenkkini hänen vuoteeseensa. Törkeää, myönnän. No, hän taisi löytää sen itse, koska ovat edelleen yhdessä ja minä todella onnellinen heidän puolestaan.

Lisäksi omituista oli se, että exä muutti luotani puolessa tunnissa eroilmoituksen annettuani, ja ilmoitti, että tämmöisen valehtelijan kanssa ei halua olla enää missään tekemisissä ikinä -eikä muuten ole ollutkaan.

Eniten minua häiritsee exän kyvyttömyys ajatella niin, että tunteet ja tilanteet voivat MUUTTUA; eron hetkellä haukkui minut valehtelijaksi, koska joskus olin sanonut haluavani hänen kanssaan lapsia ja naimisiin. Kerran luvattu pitäisi näemmä pitää, vaikka vastentahtoisesti -jos tunteet muuttuvat, se on valehtelua..

Joko pommilla (mikä löytyikin sitten myöhemmin mun ja lasten kotoa) tai sillä että " talo palaa ulkoa päin paremmin" .

Ja väitti ettei meidän lapset olekkaan hänen vaan jonkun muun. Ja väitti ettei mun kanssa koskaan lapsia halunnutkaan.

Ja uutta miestä myöhemmässä vaiheessa uhkaili... Lupas mennä ampuun polvet paskaks... Asekkin sillä hullulla vielä sattui olemaan joten hyvä ettei toteuttanut uhkaustaan.

Toisen poikaystäväni kun jätin, tämä ensimmäinen pyysi tätä perustamaan kerhon hänen kanssaan " *piip*:n jättämät"

Onhan niitä itsariuhkailujakin tullut. ja olen itsekin valitettavasti sortunut uhkailemaan itsarilla. :/

Sit täällä vielä naureskellaan ja pilkataan.

No, tässä tekepyhyys huipussaan mut muakin nauratti se terveellistä elämää aloitteleva vanhapoika ressukka.

mutta tavaranjaossa yritti oikeasti vakuuttaa mut siitä, että hänelle kuuluisi, tai voisin antaa edes säilöön, kun muutin yksiöön (yeah right!), joitain mun sukuni perintöesineitä. Luultavasti taustalla oli ajatus, että voisi kiristää mut takaisin niillä tavaroilla, tai ainakin hyötyä erosta rahallisesti, jos mikään muu ei onnistu.

-lahjoja ym.tavaraa kinuttu takasin

-soitettu vanhemmilleni ja kerrottu millainen " todellisuudessa olen"

-vaadittu lemmikkieläintä itselle vaikka oli minun jo alkujaan..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat