Vierailija

Tämä sattui jo monta vuotta sitten. Olin todella rakastunut vieläkin exääni ja näin hänet uuden kanssa. Reagoin niin voimakkaaasti, että oksensin lähimpään pusikkoon ja sain kamalan migreenin loppuillaksi.

Kommentit (12)

Eksäni on aina ihaillut jotain jakkupukunaisia ja uudella tytsyllä oli sitten päällää monta kokoa liian iso bleiseri, karmeat suorat housut ja rumat avokkaat. Kaukana seksikkäästä vartaloa myötäilevästä jakkupuvusta. Ja nuo vaatteet olivat sillä päällä festareilla!!!!! 20-vuotias oli saanut itsensä 40 näköiseksi. Piti lähteä äkkiä viereisen kojun taakse nauramaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jähmetyin patsaaksi, aika tuntui pysähtyvän. Exä seisoi ravintolajonossa takanani uuden misukkansa kanssa. Herrasmiehenä

*oksentaa * halusi vielä esitellä meidät toisillemme.

Lienee selvää, että olin se jätetty ja petetty.

Mutta suurin osa eksistäni jos löytäisi kivan uuden tytön olisin todella onnellinen! Koska itse olen heidät jättänyt ja näin minua säälittää jos he joutuvat yksin olemaan.. Näin tuskin kuitenkaan on. Kaikille löytyy ottaja.

Tyttöriepu oli silloin hädin tuskin 20 täyttänyt, exä 35v. Ajattelin ettei lapsi-raukka tiedä mihin paskaan on kätensä pistänyt. Nyt ovat kaksi lasta tehneet yhteiskunnan eläteiksi ja eronneet, tottakai.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat