Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

minua on lapsena ahdistellut hoitopaikan setä..

Kommentit (8)

On ollut hirveän vaikea antaa lapsia isovanhemmille hoitoon tämän takia vaikka eivät varmasti tekisi samoin kun oma vaarini. Myös kaikki vanhat äijät ällöttää.

näin se vaan on, että lapselle se on häpeä ja tosiaan ymmärrän lapsia jotka eivät vanhemmilleen asiasta kerro. Yritän kasvattaa omat lapseni niin, että heille tulee hyvä itsetunto ja uskaltavat/kehtaavat kertoa minulle asian kuin asian.

Kun vaari kuoli aikoinaan niin en mennyt hautajaisiin.

t.7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Emme varsinaisesti seurustelleet vaan tapailimme vain kavereiden kautta. Yhtenä iltana olimme tupakalla ulkona kahdestaan ja sitten hän kaappasi minut syliin ja vei metsään.

Ei se nyt niin kamalaa ollut, koska oli puolituttu jne, enkä ole sitä ajatellut, mutta olihan se hiukan hurjaa kun käski pitämään pääni kiinni ja tempaisin kyynäpäällä naamaan.

Eikä edes kestänyt kuin parikymmentä sekuntia, ja sen jälkeenkin pyörimme samoissa piireissä, vaikka kerroin aikuisille, jotka eivät sitten mitään kuitenkaan tehneet.

Tämä on saanut monet miehet ahdistelemaan minua 9-vuotiaasta asti. Jos on isot rinnat, niin ne tuntuvat olevan julkista omaisuutta. On myös nuorena ollessani vieraat miehet yrittäneet tunkea sormia sisään uimahallissa ollessa jne. Ex-mieheni raiskasi minut.

Vaikuttanut omaan minäkuvaani, miesvalintoihini ja elämäntapaani.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat