Vierailija

Kommentit (10)

mun nykyinen työkaveri. Mikäs siinä, ihan mukava on =)

Kysynkin, että kuinka moni teistä pystyisi samaan??? Eli hakemaan työtä samasta paikasta, missä työskentelee miehen ex ja työpaikan saatuaan työskentelemään hänen työparinaan?

Viimeksi oli kertonut kuinka ärsyyntynyt oli ollut kun kuuli että olin raskaana, ja sen jälkeieset uutiset olivat, että hän tapailee somalia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minusta se kertoo, että mieheni on noissa suhteissa osannut käyttäytyä ja päättänyt ne kunniallisesti, niin ei ole tarvinnut siltoja polttaa takana häneen. Itse en ole omien Exieni kanssa väleissä, juuri siksi, että ovat tehneet niin kamalia tekoja minulle. Eihän se tavallaan ole kivaa kun exät soittaa joskus hänelle, mutta on se kuitenkin positiivinen merkki.

Hänen entinen appiukkonsa on tosin meillä välillä asumassa olohuoneessamme, ns. " työsuhde majoituksessa" viikkoja.

viimeksi niissä merkeissä kun kuulema kiusaan hänen lastaan, sanoo äiti joka näkee lastaan kun sattuu muulta elämältä sopimaan... aikoo kuulema hakea huoltajuutta kun on ensin opiskellut 4 vuotta, just joo.. mutta siihen saakka saan siis minä hoitaa hänen lastaan. Ottaa oikeasti pattiin tuollainen kiittämättömyys!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat