Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

laitetaanko leikkimielistä arvailua millaisia on tulevaisuuden teinit?? millaista musaa kuuntelee (varmaan aika erilaista ku tää meidän ikäpolvi), ja kaiken maailman nightwish it on kalkkisten musaa..

ja millaisen haluaisit tulevan teinisi olevan ja millaisen et...

vastaanpas itsekkin nyt ekana, en kyl yhtään osaa sanoo millaisia lapsukaisemme ovat kun ovat teinejä, tai et millainen on pukeutumis tyyli ym.

ja toisekseen mulle on melkeen sama millaisia ovat lapseni teininä kuhan nyt ei ihn punkkareita olisi (irokeesit sun muut) ja tottakai yritän pitää viinasta ja huumeista erossa. viinaahan ny kaikki kokeilee joskus enemmän tai vähemmän, mut kuhan ei liian nuorena maistelis, ja sit kun maistelee, niin kohtuudella (toisin kun mun omassa nuoruudessa...)

Kommentit (2)

Olen aika luottavainen hänen suhteensa, sekä isänsä, setänsä että mun puolen kaikki miespuoliset ovat olleet aika leppoisia tapauksia. Tottakai kaiken näköistä viinalla läträilyä ja poikasten keppostelua :) on ollut, muttei mitään oikeasti vaarallista ja tyhmää. Kuten mulla. :( Poika ei ainakaan vielä näyttäisi perineen edes mun temperamenttia, joten aika hyvällä mallilla ollaan menossa...

Aika vaikea kuvitella tulevaisuuden nuorisokulttuuria ilman, että se menee sellaiseksi lentävät autot -meiningiksi. Toivottavasti perii mun musiikkimaun, ja löytää joku päivä " vanhat klassikot" bluesin, jazzin ja soulin saralta. Isänsä kuuntelee niin kamalaa hissimusiikkia, että äitin pää hajoaa, jos poika alkaa sellaista soittamaan täysillä... :O

Entäs muoti? Veikkaan, että viidentoista vuoden päästä muotiin tulee 1800-luvun alun dandymuoti, saketit ja kirjavat huivit... Teinit polttavat imuketupakkaa ja keskustelevat viiltävää sarkasmia viljellen. Ylenkatsovat vanhempiaan, noita juntteja, jotka pukeutuvat niin tylsästi, eivätkä osaa edes harrastaa virtuaaliseksiä. Neandertalit!

Mulla on ollut joku suojelusenkeli mukana koko teini-iän, kun mulle ei tapahtunut mitään kamalaa. Sen verran uhkarohkeita asioita tuli tehtyä. Aivan hölmöä toimintaa...

Oikeasti en voi kuvitella, että omat tyttäreni tekisivät samanlaisia juttuja. Mutta ilmeisesti se kuitenkin on hyvinkin mahdollista. Ahdistaa pelkkä ajatuskin. Onneksi siihen on vielä muutama vuosi aikaa. Tai sitten lukitsen heidät kriittisiksi vuosiksi kotiin;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat