Vierailija

Olen kurkkuani myöden täynnä liukuhihnamaista työtä, jossa pitää kuitenkin olla pirteä ja iloinen asiakaspalvelija. Miksen siis tekisi samantien vastuusta vapaata, konemaista työtä ILMAN ihmisiä, joiden kanssa jutella työn ohessa!

Eli kysymys kuuluu, mitä tehtaita on Helsingissä, joihin voisi hakea hihnalle töihin? Vai onko tällaisia hommia vielä nykyään olemassa?

Ikää on lähes 40, ja haluan tosiaan työn, jonka voin unohtaa työpäivän jälkeen. Kaikki vinkit otetaan vastaan.

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sinne mitään koulutusta vaadita. Maahanmuuttajia on töissä todella paljon. Numerossa 4/2004 oli se juttu.Ihan sua varten kävin sen tonkimassa tuolta lehtipinosta.

toi postin koodaus tarkoittaa postinumeron näpyttelyä tietokoneelle. Eli näet näytöllä kuoren ja sitten näppäilet osoitteen postinumeron koneelle, jolloin kone ohjaa kuoren linjaa pitkin oikeaan säkkiin. Ja sitten seuraava kuori ja seuraava, ja seuraava.

kylläkin Vantaalla. Itse olen siellä ollut n. puoli vuotta " keätöissä" . Leppoinen paikka. Ei mitään paineita mistään ja aivot sai olla narikassa kunhan tekemisen tahdin oppi. Eli että pysyi mukana. Ei muuta kuin radiolliset korvasuojat korville ja kädet heilumaan:) Jos jotain huonoa oli hommassa, niin aamuvuorot. Vuoro alkoi klo 6.00 ja ainakin itsellä herääminen oli takkuista. Helsingin keskusta-alueelta linja-autolla kuljin, niin piti herätä melko aikasten. Mutta seuraava viikko olikin sitten iltavuoroa 14.00-22.00. Tsemppiä alan vaihdolle!

Pakettien lajittelussa on paljon ulkomaalaisia ja heiveröisiä naisiakin töissä!

Ruumiinrakenteella ei ole väliä!

Esim tikkurilan postitehtaalla on yleinen aamu-ilta kierto eli viikko aamua ja viikko iltaa, jotkut tekevät lisäksi tai pelkästään yötä, ja jotkut pelkkää iltaa, esim. klo 17.30-22.07 tai 14.30-22.07

Helppo päästä sinne töihin!

Oon työttömänä, mutta etsin vielä ensisijaisesti oman alan töitä. Jos en syksyyn mennessä mitään parempaa löydä niin täytyy yrittää sinne...

ja siellä oikein vahdittiin,että käy tauoilla,ettei paikat tule kipeäksi kun samassa asennossa joutuu olemaan pidemmän aikaa.Mulla ei mitään negaa oo kerrottavana vaan ihan positiivinen kokemus oli.

Suuret plussat saa henkilökunnan myymälä,koska saat ostaa LU:n,Fazerin ja oululaisen tuotteita pilkkahintaan ja vakkarityöntekijät saa laittaa lapset sinne fazerin omaan tarhaan hoitoon.Sitten saa saunoa,käyttää kuntosalia ja siellä on myös oma terveyskeskus!!!

Saa liittyä painonvartioihin pilkkahintaan ja saa fazerin musiikkikerhon alennuksia ja paljon paljon muuta.

Ainut huono puoli on että he EI ota vakkarityöntekijöitä...

Niin ja liksa oli about 8.90 tunnilta,mut kun teit viikon aamua ja seuraavan iltaa ja joskus jopa yövuoroja niin kyllä ne lisät tuntu jo liksassa ihan mukavasti ja paljon oli ylitöitäkin tarjolla!

Kysykää ihmeessä lisää jos haluatte

Niin ja parasta on että kaikkia tuotteita sai syödä niin paljon kuin halusi ja hek.kunnan ruokala on tosi eduullinen ja viihtyisä!

liukuhihnatyö vasta yhtä helvettiä onkin!!! Ajattele nyt, et saa kenenkään kanssa puhua koko päivänä ja päivästä toiseen urakkakello tikittää koko ajan. Ja vaikka painat ihan perk***sti töitä joka päivä, niin silti jää tuotantopalkkio vain haaveeksi.

Mut jos tuosta tykkää, niin onnea vaan valitsemallesi työlle!

T:entinen tehdastyöntekijä, nykyinen asiakaspalvelija ja iloinen sellainen!

Mun miers on siellä ja kyllä siellä jutellaan ja ollaan ihan kivasti, mutta todella tylsää ja aivotonta työtä!!!!

Itse menisin vain väliaikaisesti ja pakosta.

juttelu onnistu. Ehkä et jaksaisi huutaa työkaverillesi ainakaan montaa tuntia. Melu ja kiire on pahinta. Ja lyhyet tauot. Naisvaltaisuus, esim. jos kyseessä Fazer.

Ei sinne pakettilajitteluun oteta jos ei ole fyysisiä edellytyksiä töihin... hakemuksen voi laittaa netin kautta. Palkka ei ole todellakaan mikään hyvä, mutta yövuoroista saa lisät. Ja työ on helppoa, kunhan osaa aakkoset ja numerot :)

se riitti sitä hommaa. Ihan kamalaa, vaikka olisi saanut sitä jäätelöä syödä vatsan täydeltä ei todellakaan tehnyt edes mieli.

Vantaalla on ainakin Fazer, Valio ja HK jos tehdastyö kiinnostaa.

kun tuossa joku sanoi, että taukoja vähän. Olen kyllä täysin eri mieltä! HK:lla ainakin " piti" juosta taukoilla vähän väliä! Toisin kuin kaupan alalla, missä nyt itsekkin työskentelen (minäkin inhoan työtäni!)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat