Vierailija

lapsilleen (2-4v). Lapset ovat melko villejä. Kiroilu on siis sellaista että " vittu sinne ei mennä" tai saatanan kakara stereoihin ei kosketa" ja tämä huutaen.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näiden lasten kielenkäyttöä saavat vanhemmat hävetä sitten, kun lapset ovat koulussa ja huutavat ja kiroilevat siellä. Varsinkin murrosiän kuohuissa ympäristö tuntee suurta myötähäpeää tenavien melskatessa.

Mitä konsteja käytät sitten tosipaikan tullen, ts. jos lapsi tekee oikeasti jotain pahempaa kuinesim. koskee stereoihin? Kun tuon huutokortinkin olet käyttänyt jo?

Vierailija:

Lainaus:

Ei musta niin kauhee juttu, lapsiin ei muu tehoa, eivät ole huudostakaa millänsäkään.

eivätkä pelkästään vain kotona vaan myös kun ovat olleet meillä kylässä ja yleisillä paikoilla. Se on niiiiiin rasittavaa kuunnella jos lapsi vähän itkee tai tekee jotain niin heti vanhemmat HUUTAA niille. Pienistäkin asioista saadaan ihan hirveä huuto aikaan.

Tai sitten riidellään keskenään jostain turhanpäiväisistä asioista.. aikuiset ihmiset!

Harmittaa että heistä on täkllaisia tullut, koska olemme kuitenkin hyviä ystäviä ja aina kun on sovittu että nähdään niin odotan , että olisi mukavaa yhdessä. kuitenkin joka kerta saa kuunnella sitä huutoa niin että korvat sauhuaa ja ollaan ihan poikki aina noiden vierailujen jälkeen.

Kolmonen: Ne vanhemmat jotka kiroilee ei aina ees huomaa kiroovansa, veikkaan, että lasten kiroilua syytetään näin: Perkeleen tarha opettaa.. ;)

Kakkoselle: Mitä jos lakkaisit huutamasta ja pärräämästä. Voisi ne ikävät muksutkin rauhottua ja alkaa totteleen. Kiellä pahantekoa, uhkaa rangastuksella ja sitten joko otat tavaroita pois (siis toteutat uhkaaman rangaistuksen), pleikka arestiin kaappiin, viikkorahat jäähylle..

Mää kiroilin yläasteella jokatoisen sanan väliin eikä mun vanhemmat siedä kiroilua. Lopetin kun kasvoin siitä ulos, pitää tajuta miten tollolta kuulostaa kun kiroilee.

Itse kiroilen vaan äärimmäisessä pakossa ja sittenkin tyyliin hakkaan vasaralla sormeen kun missaa naulan.

Tosi ankeeta kasvatusmallia jos vanhemmat vaan kiroo..

huusivat ja kiroilivat jatkuvasti pitkin pihoja ja kotona. Kännissä huutelivat kyllä muillekkin kuin lapsilleen. kasvatus taidot oli heillä todella syvältä, lapset huonokäytöksisiä. lastensuojelu oli kyllä puuttunut jo perheen asioihin. Epäkelpoja kasvattajia. En halunnut omien lapsieni heidän seuraansa joutuvan tai saavan elämän mallinsa heiltä.

minulla ei aina pinna kestä ja tulee sanottua pahasti(kirottua)!

se on varmasti opittua, minun äitinikin kiroilee..?!

tosi hienoa että, sä ap, et kiroile, mutta tapoja on monia eikä se tarkoita ettei vanhemmat välittäisi lapsistaan..

Lapsi on kaksivuotias ja pahin uhma päällä. Olen silti pyhästi päättänyt etten koskaan käy käsiksi enkä huuda. Tähän asti olen selvinnyt hyvin.

Välillä tuntuu, että lasit hajoo. Mutta yritän välttää kiroilua lasten kuullen. Ei aina kyllä suodatin pidä... Kun pinna palaa niin palaa. Lohduttaudun sillä, ettei meillä kuitenkaan lyödä ketään. Lapset ovat kyllä ihmeen kilttejä.

Kuulostaa vain niin pahalta tuo kiroominen, isä kiroo lapsensa ja lapset itkee :(

Ja kyllä, osaan kiroilla itsekin, mutta EN KOSKAAN kiroile niin että se kohdistuu lapseen. Ja kyllä huudan lapsilleni jos muu ei auta, mutta todella harvoin.

Niin tapoja on monia, mutta minusta ei ole hyväksyttävää tuollainen kiroilu ja huutaminen lapsille!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat