Vierailija

Ja lähtee itse töihin tai opiskelemaan? Minusta suunnattoman itsekästä!

Kommentit (7)

Hauku vaan, mutta minä vein esikoisemme perhepäivähoitoon nippanappa 10kk ikäisenä. Itse lähdin töihin puoleksi vuodeksi (odotin jo pikkukakkosta). Ihan rahallisista itsekkäistä syistä näin tein. Jos olisin jäänyt suoraan kotia lastenhoidontuelle ja siitä äitiysrahalle olisin silloin tippunut minimiäitiysrahalle kun ei tuo uusi laki ollut vielä silloin keväällä 2005 voimassa. Esikoinen oli siis korkeintaan 5h päivässä hoidossa puolen vuoden ajan. Sain siis äippärahaa melken 3 kertaa enemmän kuin olisin saanut, jos olisin jäänyt lapsen kans kotia ja siitä äippälomalle =D. Lisäksi työnantaja maksoi mulle 2 kk palkan + lomat kertyi koko äippäloman ajalta =D.

Pitää sitä joskus miettiä toimeentuloakin. Maailma ei aina ole mustavalkoinen. Pitää monesti pistää peliin plussat ja miinukset ja miettiä mikä on oman perheen kannalta paras ratkaisu ja se ei todellakaan ole aina se mikä sinun mielestä ap on se paras ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä vein 10 kk iässä ja näyttää että tämä taas lisääntymään päin hetkellisen tauon jälkeen, nimittäin päiväkotiimme perustettiin juuri uudelleen vauvojen ryhmä joka on ihan täynnä.

Eli ap edustaa nyt sitten vain omaa kantaansa ja toivottavasti ei enempää tyhmyyttään ja rajoitteisuuttaan paljasta. Koteja, perheitä ja tarpeita on erilaisia. Marttyyriäidit ovat asia erikseen, ja kaupan kassat joiden ei kannata rahatilanteen vuoksi viedä lastaan hoitoon:-D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat