Vierailija

Nostan kyllä hattua sulle Seija, kun olet jaksanut rakentaa noin hyvän ja pitkäikäisen feikki-imagon. Tosi kauan olet täällä Seijana palstaillut ja rakentanut " elämääsi" . Kiinnostaisi tietää, minkä ikäinen ja millainen ihminen on Seijan takana? Aika huumorintajuinen ainakin:). Toivottavasti se joskus vielä täällä selviää:).

" Itkin kun sain potkut bingohallista" LOL

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä Seijalla on kaikki loppuun asti mietitty, häntä ette saa nalkkiin:).

Seija ei myöskään koskaan mene liian pitkälle, vaan pitää juttunsa edes kutakuinkin uskottavina. Esim. nyt tämä hänen vielä syntymätön lapsenlapsensa. Seija on malttanut vielä olla liiemmin raottamatta salaperäisyyden verhoa:). Kuulemme tästä lapsesta enemmän vasta myöhemmin.

Kai itsekin saat jos keksit oikein hyvän provon johon ihmiset vastailee piuhat kuumina? Ja Seija on onnistunut siinä jo pitemmän aikaa.

Vierailija:

Lainaus:

millaista tyydytystä itse saat noista omista jutuistasi?

millaista tyydytystä itse saat noista omista jutuistasi? Aika hulella valittuja aiheita ja sanankäänteitä!:) Mitä muuta elämääsi kuuluu, kun noiden juttujen keksiminen?

En edelleenkään ole provo vaikka moni ei sitä näytä uskovan. Bingohallissa olen elämäni varrella ollut töissä, se on vain yksi työ muiden joukossa. Miksi sen perusteella pitää epäillä ihmistä provoksi?

Nimimerkin S-e-i-j-a takana on piakkoin 54-vuotias yhden lapsen äiti ja kahden lapsenlapsen mummo joka on kiinnostunut mm. vieraista kulttuureista ja maailmanmenosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat