Vierailija

Onko mielestänne ihan ok, että lunta syöneille lapsille syötetään ruoka-aikana lautaselta lunta? Päiväkodin työntekijöiden mielestä tämä oli ihan normaalia toimintaa.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En voi käsittää. Meidän 3-vuotias ei ole tähän päivään mennessä lunta suuhunsa pistänyt.

Eikä nyt missään päiväkodissa lapsille lunta syötetä! Ainoa mitä tehdään on, että näytetään miltä se lumi näyttää sulaneena = likaiselta!!

Vierailija:

Lainaus:

itse kotona saatan tehdä saman kerran talvessa. " hurjinta" oli kun otin hanskat kokonaan pois kun söi ulkona lunta. paljain sormin ei ollutkaan enää kivaa. nyt ei lunta enää syö.

Olet ap käsittänyt väärin. Lautaselle sulatetaan lunta sen takia että lapset näkevät kuinka likaista lumi on. EI SITÄ LAPSILLE SYÖTETÄ! Jos näin tapahtuu oikeasti siitä voi valittaa johtavalle...

Meillä on 1v:n lautasella lumen lisäksi aina vaan leluja, kaukosäätomiä, kenkiä, muruja, roskia ja kirjoja kun niitä tykkää muutenkin syödä.

80-luvulla oleessani itse päiväkodissa hoidossa, kehitysvammaiselle pojalle laitettiin eteen lautanen jossa oli sekä lunta että hiekkaa. Ja kyllä, pakotettiin syömään. Kun puolustin poikaa, minutkin laitettiin syömään lumihiekkaseosta pari lusikallista. Muutenkin muistot päiväkodista ovat kamalat, tosin vain yksi lto oli näin sairas, muut ihan ok. Äidilleni en uskaltanut kertoa, mutta hän huomasi käytökseni muuttuneen ja otti minut hoidosta pois, onneksi. Jos tällaista vieläkin jossain tapahtuu, niin ilmoittakaa siitä VÄLITTÖMÄSTI vaikka nimettömänä. Kyse on sadismista!!

terv: opettaja, jonka lapsi hoidetaan kouluun saakka kotona

Mä en näin ole koskaan tehnyt, mutta työkaverit useassa päiväkodissa ovat.

JA ajatelkaa sitä terveysriskiäin, varsinkin nyt lintuinfluenssan aikana!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat