Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kysymys tulikin jo otsikossa.

Eli kuinka kauan pregnyl näkyy raskaustestissä? Pistin irrotuspiikin lauantaina, sunnuntaina tunsin ovulaation. Nyt lauantaina olisi tulossa eteen hieman kostea ilta ja haluaisin testata varmuuden vuoksi aconilla, josko näkyisi jo plussaus (jos on siis käynyt niin hyvä säkä...). Tuli vaan sitten mieleen, että se pregnylin hcg saattaa vielä näkyä siinä testissä, eli tulisi väärä positiivinen. En haluaisi toiveitani turhaan herättää.

Kannattaako ylipäänsä testata? Ihan extra-aikaistahan tuo olisi...

-v-

Kommentit (8)

Toisaalta oikea plussa tuskin ihan vielä edes näkyisi.....

Mutta eipä siitä " kosteasta illasta" kohtuuden rajoissa mitään haittaa ole, vaikka hedelmöitys olisikin tapahtunut :)

Terkuin: Je_Ni *kerran väärän plussan saanut Pregnylillä, nyt rv 9+5*

Omituiselta tosiaan kyllä tuntuu, ettei tuo näyttäisi plussaa 4 vrk Pregnylin pistämisestä....??!

Itse pistelin piinapäivinä tuota samaista ainetta " piinapäivinä" jaettuna kolmeen osaan:pp4,pp8 ja pp11 eli 1666.6 IU/kerta ja tuosta viimeisestä pistoksesta oli testauspäivänä 4 vrk ja näytti plussaa.

Tuo plussa näkyi noin 3 vrk testissä tuon ekan testin jälkeen eli n. 7vrk viimeisestä pistoksesta, jossa annos tosiaan oli vaan 1/3 normaalista irrotuksesta eli olen tosiaan sitä mieltä, että testi ei näyttänyt kohdallasi oikein....?!!

Jos joku ihmettelee miksi pistelin alkionsiirron jälkeen niin mulla koitettiin kaikenmaailman tukihoitoja :)) Parilla kertaa popsin Prednisonia ja kerran laittelin estrogeenilaastareita ja kerran sitten pistelin tuota hcg:tä:) Eipähän niistä siltikään apuja ollut....Niin ja joka kerta oli myös Luget mukana kuvioissa.

Terkuin: Je_Ni *9+5*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tein itse raskaustestin reilu 4 vrk samanlaisen Pregnyl-annostuksen jälkeen, ja negaa näytti! Aioinkin pistää asiasta ihan uuden aloituksen mutta kun tämä Varjokkaan ketju oli sopivasti hollilla, ajattelinkin tulla tähän kysymään että onkohan testikauppias huijannut minua ja myynyt viallisia testejä?!? Murr... Ilmeisesti, koska monilla se on näkynyt vielä useita päiviä. Harmilliseksi asian tekee se, että ostin ison läjän noita testejä (20kpl!!) eikä niihin siis voi luottaa! :-/ Pitää ilmeisesti ottaa myyjään yhteyttä?

Toivottavasti Varjokas et pahastu kun tulin sinun pinoosi asiaa ihmettelemään... plussaonnea!

Syyssäde

varjokas, mäkin olen joskus harrastanut tuota, siis testannut ihan vaan plussan näkemisen riemusta pregnylin jälkeen... :) Mulla muistaakseni viikossa poistui tuplapregnylkin, mutta olen isokokoinen, joten ehkä se poistui nopeammin sen vuoksi.

-Osse

Vähän samoille linjoille itsekin päädyin. Nyt vain harkitsen sitä, että tekisin sen testin ihan vaan siitä riemusta että saa nähdä sen plussan siinä...

Onnittelut Je.Ni raskautumisesta. :)

-v-

Samaa mieltä. Itse testasin aikoinaan 9 päivää pregnylistä vielä haamun, joten ei kannata tuhlata tikkua eikä muutama siideri haittaa tuossa vaiheessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat