Vierailija

Kahvitauolla aina naureskellaan kun taas joku nynny mies osti vaimolleen verivaippoja. Tosimies ei tuollaisia akkojen juttuja ostele!

Sivut

Kommentit (52)

Olen ylpeä nynnystä miehestäni, jolla on niin hyvä itsetunto, että hän uskaltaa ostaa minulle paitsi terveyssiteitä myös liivinsuojuksia ja alapäärasvaa! Tosimiehellä menisi sinä hommassa pupu pöksyyn!

Vierailija:

Lainaus:

Silloin on itsetunto kohdallaan!

Nimenomaan. Tosin mä en kyllä jaksa uskoa, että millään työpaikalla olisi niin tylsää, että ihmisten tarvitsisi repiä iloa moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies on ostanut muutaman kerran. Ensimmäien kerran kun meni lapsivedet vanhempieni vessassa ja täytyi lähteä ajamaan 150km sairaalaan. Minä odottelin vessassa kun mies kävi ostamassa terveyssiteitä. Toisen ja kolmannen kerran on käynyt ostamassa toisen lapsen syntymän jälkeen kun olin juuri päässyt sairaalasta synnytettyäni heikossa kunnossa koska sairastin pahaa keuhkokuumetta ja en itse kyennyt kauppaan lähtemään. Kyllä mahtoivat kaupantätit naureskella...

Vierailija:

Lainaus:

Jokunen aika sitten törmäsin kaikkien tuntemaan suomalaiseen julkkis mieheen kaupassa ja mies oli korvat punaisena valitsemassa vaimolleen juuri sitä oikeaa side mallia. Joutui jopa soittamaan kotiin ja pyytämään apua. Näytti olevan oikeasti kinkkinen tilanne ja vei kunnioitettavan pitkään mieheltä aikaa. Minua hymyilytti ja jopa pikkuisen koin myötä häpeää miehen puolesta.:D

Mutta hattua nostan miehelle, kun suostui side ostoksille. Omani ei suostu.

Niin ja ei en halua kertoa kuka julkkis oli kyseessä.

Jos mun mies menee kauppaan ja ostoslistas lukee et siteitä, niin kyllä se niitä tuo. Vai pitäisköhän tehdä niin et kun mies käy ruokaostoksilla ja tulee kotia, niin mä lähden sitten samantien hakemaan samasta kaupasta siteitä? Taidat olla ap vähällä järjellä varustettu. Mut onneksi sulla on oikein TOSIMIES! Säälin sua.

Jokunen aika sitten törmäsin kaikkien tuntemaan suomalaiseen julkkis mieheen kaupassa ja mies oli korvat punaisena valitsemassa vaimolleen juuri sitä oikeaa side mallia. Joutui jopa soittamaan kotiin ja pyytämään apua. Näytti olevan oikeasti kinkkinen tilanne ja vei kunnioitettavan pitkään mieheltä aikaa. Minua hymyilytti ja jopa pikkuisen koin myötä häpeää miehen puolesta.:D

Mutta hattua nostan miehelle, kun suostui side ostoksille. Omani ei suostu.

Niin ja ei en halua kertoa kuka julkkis oli kyseessä.

Ei ole ikinä kiukutellut, jos on kaupassa itekseen käynyt ja listalla on lukenut siteitä tai tamponeita. Olen kyllä joutunut hyvin tarkkaan näyttämään, millainen paketti täytyy tuoda, mutta muuten ei ole ongelmia ollut.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Silloin on itsetunto kohdallaan!

Nimenomaan. Tosin mä en kyllä jaksa uskoa, että millään työpaikalla olisi niin tylsää, että ihmisten tarvitsisi repiä iloa moisesta.

Ja minusta on aika lapsellista käytöstä aikuisilta ihmisiltä tuommoinen kahvipöydässä ilkkuminen ihan normaaleista asioista. Tuohan on aivan luonnollista. Vähän niinkuin yksi entinen poikakaverini kavereineen ilkkui aina kun näki naisen työntävän lastenvaunuja... vahinkovankkurit tai jos näki raskaana olevan naisen - tuollakin on röörit rännissä jne. Minusta tämä oli aika lapsellista. Hän " on näitä tosimiehiä" tosi hyvännäköinen jne., mutta ei ole enää tyttöystävää eikä hän halua kuulemma koskaan sitoutua, perhettä lapsia... Aika yksinäinen vanhuus tulee olemaan, kun äitistään aika jättää... minä olin jopa se joka sai tämän tosimiehen muuttamaan pois äitinsä helmoista.

ETTÄ SEMMOISIA NE TOSI MIEHET OVAT =D... LAPSENKENKIIN JÄÄNEITÄ MAMMANPOIKIA!!!!

Itselläni ei onneksi ole tosimiestä vaan tosi suloinen mies, joka tuo kaupasta kaikkea, mitä listassa lukee, hoitaa lapsia (vaipanvaihto ja kaikki muukin sujuu), tekee kotona kaikkia hommia, jne. Arvostan paljon enemmän tällaista miestä kuin TOSIMIESTÄ, josta ei ole mitään hyötyä kotona... lapset siittää ja rahaa tuo, mutta siihenpä se jääkin, tulee mieleen ajat jostain kivikaudelta!

mä ostan siteitä jos vaimo tarttee ja sillä hyvä...

pikkupoikien leikkiä aikuisilta äijiltä " mä en siivoo, mä en osta siteitä, mä en.... Mä oon MIES"

Kyllä olen pyytänyt ostamaan siteitä/tamponeja, jos on kauppaan mennyt ja itse en ole päässyt niitä ostamaan. Eipä ole koskaan sanonut, että hävettäisi niitä ostaa.

tosi mies on sellaien jonka ei tarvi suureen ääneen toitotella ja todistella kavereileen olevansa tosimies..

ostaa siteitä jos tarvis on eikä turhaan narise tai häpeile..

Jos aikuiselle miehelle on vaikeaa ostaa jotain niinkin tavallista tuotetta kuin terveyssiteitä, niin sitten on kyllä ammattiauttajan paikka. On miespolo jäänyt finninaamaisen hihittelevän teinipojan asteelle!!

Siis eihän tuollaisia miehiä ihan oikeasti ole olemassa, eihän? Noloja!

Mieheni oli aiemmin ammattisotilas konfliktialueella. Pituutta on kertynyt sellaiset 195 cm. Siteet ostaa sujuvasti eikä kukaan ole uskaltanut vielä v**lla ainakaan sidetiskillä. Eli sellainen nynny niitä minulle ostaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat