Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyllä tuli paha mieli. Ei olis sit maininnut aikaisemmin et tarjoaa!

Harvoin tarjoaa mitään niin aika naurettavaa et tollaista miettii.

Nyt sit laitto viestin " Hauku vaan mua pihiks, mut yritän säästää rahaa et perhe voi hyvin jos rahat loppuu"

Kommentit (17)

ja kahvin ja ehkä jonkun tuoremehun joten rahan edestä syöt kuitenkin.

toisaalta illallisella hintaan sisältyy juomat ja harva kai enää ajattelee että pitää juoda koko rahan edestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies " tarjoaa" (meillä melko yhteiset rahat) minulle ruoan hienossa ravintolassa n. kerran kuussa, vaikka olemme melko köyhiä, koska se saa minut hyvin onnellisesksi! Ja olen monta kertaa joutunut jättämään jotain annoksesta syömättä tultuani täyteen, enkä voisi uskoa korviani, jos mieheni sitten sanoisi, että tuon maksat sitten omista rahoistasi kun et kaikkea syönyt!!

TODELLA pihi on miehesi, en voisi varmaan tuollaisen kanssa edes elää, joka risteilylläkin laskee senttejä, joita uhrataan RUOKAAN!

Risteilyyn sulla oli kuitenkin varaa?

Ja vielä, miksi olet noin pihin ja ääliön miehen kanssa ja miksi ihmeessä samassa perheessä on kaksi eri taloutta?

Syökö miehesi sitten laivalla aamiaisen?

Onko teillä yhteiset vai erilliset rahat?

Tuotteko Tallinnasta jumalattomat määrät halvempaa tavaraa?

On mulla vara maksaa mut pointti oli et mitä lupas jos sit peruu.

No kyl se nyt sit tarjoo ku juteltiin mut kiva mennäku ajattelee kuitenki " noi vähä söit"

naurettava mies! Siis ihan oikeesti ei voi maksaa aamiaista sen takia ettei toinen jaksa syödä tarpeeksi?? Ja sitten kuitenkin on itse menossa syömään....! Ihan uskomaton! Onko se aina noin pihi...?

Kyllä meilläkin on tavallaan omat rahat, mutta ei kyllä hirveesti mietitä että kumpi maksaa ravintolassa tai jotain muuta..Kumpikin maksaa varmaan aika tasapuolisesti.

Vierailija:

Lainaus:

Aivan törkeetä!

Sanot sille sitten vaan että et tarjoa sille pilluakaan pitkään aikaan kun ei ole tarpeeksi miestä täyttämään sen.

Tää on huippu :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat