Vierailija

Meidän 1-vuotias on käyttänyt tähän saakka tuttia nukahtamiseen ja joskus olen antanut tutin öisin, jos on herännyt mahdottoman huudon kanssa.

Nyt olen vähentänyt tutin antoa ihan kokeilumielessä niin, ettei enää päivisin päiväunille tarvita tuttia ja nyt on jopa välillä iltaisin nukahtanut ilman tuttia, jos on ollut sopivan väsynyt, mutta ei liian.

Onnistuuko tällainen vähitellen tutista luopuminen vai pitäiskö vaan pistää kerrasta poikki? Olen itse vaan niin lopenuupunut unettomuuteni kanssa, etten jaksaisi nyt kuunnella yhtään ylimääräisiä huutoja ellei ole ihan pakko.

Kokemuksista kovin kiitollinen...

Kommentit (6)

Kaikki kokeiltiin, vähentämiset jne mut ei auttanu. Poika oli 1v9kk kun tutti jäi ja veimme ne yhdessä pois. Alle 2 viikkoa oli tutti kaipuuta ja sitten unohtui. Varauduin pahempaan.

Niin jäi meillä tutti pois.

Nuku ensin univelkasi pois ja ota sitten kerralla tutti pois jos olet sitä mieltä että vauvasi pärjää ilman sitä. Muutaman yön voi olla vähän itkua mutta sitten se loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neuvolan täti kyllä vaan naureskeli tälle käskylle. Ajattelin kuitenkin yrittää näin lempeästi sitä luopumista.

Tuo meidän apina ei kyllä vielä taida ymmärtää mitään tuttien leikkaamisia... tai mistäs sen tietää. Ja kaikkia en kyllä uskalla leikata, jos tulee hätä :). En ota sitä riskiä, että joudun hyssyttelemään lasta yöllä, jos olen jostain syystä saanut unen päästä kiinni juuri sopivasti.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat