Vierailija

Siis videokanavan kautta näkyy sellainen muuttuva käyrä, kuin sydänkäyrä tmv. Mustavalkoinen kuva. Videot on pois päältä, samoin dvd -soitin. Ja videokanavan kautta tosiaan näkyy se käyrä.

Kuvittelin ensin että mies taas pelleilee mun kustannuksella, ja se kuva tulee dvd:ltä tms, mutta eipä näköjään tule, kun siinä kuvan alalaidassa (käyrän päällä osittain) lukee 09- mar- 06 ja kellonaika sekunnilleen oikein.

Että mitä tää on??? Tulee mieleen kaikki Salaiset Kansiot -jaksot, että mitä " yliluonnollista" meidän tv:ssä näkyykään... ;D

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuulostaa uskomattomalle, heititkö tuon vitsinä vai oletko tosissasi??? :D Miksi ihmeessä sellainen meidän tv:stä näkyisi, ja missä sellainen kamera olisi?? ;)

Ollaan joskus katsottu sitä. En tiedä onko sitä enää, mutta joku kanava voi kyllä " vahingossa" bäkyä teillä kun kaapelit ja antennit menevät helposti sekaisin.

Kyllä jonkun täytyy tietää mitä meidän tv:stä näkyy! Mä _järkevänä_ eukkona kyllä tiedän, ettei se mitään " yliluonnollista" ole, mutta ois kiva oikeesti saada tietää mitä tuo käyrä on ja miksi se meidän tv:stä näkyy? Tai keksiikö kukaan mistä tuota voi kysyä?? Siis ns. virallista tahoa? Pitää varmaan laittaa kysymys hesariin, jos Torsti tietäis ;)

Ihmettelijä

Täällä kans yks ihmettelijä, sama kanava näkyy meilläkin välillä! Ja oudompaa tästä tekee sen että sillä ei ole omaa paikkaa olemassa, vaan se ilmaantuu taikakaukosäätimen rullalla nopeesti ensin alas ja sitten ylös selatessa :D Ääniä kuuluu mitta jotain ihme puheen ja suhinan sekotusta! Kaveri ei uskonu mun selitystä niin sekin oli ihan äimänä kun näytin ton sille, tosi spooky!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat