Vierailija

Olen monta kertaa jo hakenut työvoimapoliittiseen koulutukseen ja ei tärppää, aina hakijoita paljon. Oiskohan mun atooppisella ihottumalla jotain tekemistä asian kanssa? Pitää varmaan unohtaa ja miettiä uus ala, oisin niin tykännyt olla hoitsu.

Kommentit (10)

Itse kärsin kuivasta ihosta ja homma karkasi tosiaa käsistä töissä (lähihoitaja siis minäkin), Kädet oli aina tulehtuneet ja iho halkeili vaikka kuinka oli ihotautilääkärin erikoisvoiteet ja pidin hyvää huolta käsistäni. Sairaslomalla olin useita viikkoja putkeen. Nyt olen vaihtamassa alaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa hankkia itselleen ( jos vain saa) sellainen työvoimavirkailija joka erityisesti hoitaa sun juttua, esim kuntoutus tai urasuunnittelija ja vakuutta se. Niillä on aika paljon valtaa noissa valinnoissa.

jos et vaan yksinkertaisesti sovellu alalle...? sitävartenhan ne soveltuvuuskokeet ja haastattelut on.

mutta jos ei niitä ole, niin kai niillä valitsioilla jotkin perusteet on valinnoille.

se ei taida nyt vaan olla sun juttus.

Vai onko työkkärin kursseille noita valintatestejä. Kokeile yhteishaun kautta, jos todella haluat alalle. Opintotuki ei ole paljoa, mutta saat haaveammattisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat