Vierailija

ennen kuin otatte yhteyttä että missä viipyy?

Kommentit (15)

Myyjä huomaa rahat tilillä, pakkaa paketin ja vie sen postiin 2 arkipäivää ja posti kuljettaa 2 arkipäivää.

Tämä tekee reilun viikon. Yleensä olen kysellyt kahden viikon päästä. koskaan ei ole jäänyt tulematta (satoja kauppoja) mutta kahta olen joutunut patistelemaan kovasti.

eli ihan normaali on viikko,toisella viikolla vasta alkaisin kysellä...

Kaikki ei pääse /kerkeä käydä tilillään katsomassa joka päivä tuliko rahat ja sitten on taas näitä postiin viemisongelmia, eli jos työvuorot epäedulliset postiin nähden tai pitkä matka postiin niin saattaa hyvinkin mennä useampi päivä että edes pääsee postittamaan...

Odottele siis rauhassa ja vasta ensi viikon loppupuolellaa voisit kysellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jokaisesta pankista maksu on perilla seuraavana arkipäivänä......Ainakin minun kokemukseni mukaan. Huutoja ja myyntejä huutonetissä on tullut tehtyä satoja.

Jokaisesta pankista maksu on perilla seuraavana arkipäivänä......Ainakin minun kokemukseni mukaan. Huutoja ja myyntejä huutonetissä on tullut tehtyä satoja.

Vierailija:

Lainaus:

Joskus on kestänyt (ja siis olen ollut ihan varma maksuajasta, tyyliin olen laittanut itse rahaa omalta tililtäni toisessa pankossa olevalle tililleni tai äitini on laittanut tilillemme ja onkin kestänyt useampi arkipäivä.)

Jos maksaa illalla (eli eka päivä ei merkkaa) ja poankkiyhteyksissä häikkää niin kyllä voi kestää useamman päivän.

Lauantaina maksoin ja pankit oli erit joten meneekös siinä 2 arkipäivää ennenkuin näkyy tilillä?!?

Ajattelin vaan että jos ei vielä huomenna näy niin kauankohan odottelen.

ap.

ja joskus myyjä ei ehdi heti viedä vaikka raha näkyy. Mutta yleensä ne kyllä ilmoittaa että sori en ehtinyt tänään vielä viedä tai joitan.

Eiköhän kohta tuu, mutta voithan aina kysellä että onko rahat tullu perille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat