Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (23)

Ehkä johonkin Lolan sijoituksiin, eli sinne 3-5 parhaan joukkoon. Näin ainakin toivon. :D Satu on pitkästä aikaa sellainen missi joka huomataan ja jonka ulkonäöstä minäkin pidän.

En muuten usko, että missivalinnat ovat erityisen poliittisia, lähinnä rahapoliittisia. Venezuela on tehnyt itselleen missikisoista pakkomielteen ja ihan varmasti myös maksavat siitä, että heidän missi on joka hemmetin vuosi top-3:ssa. Samoin tekee USA. Suomen organisaatiolla tuskin on varaa paljon maksella, joten varmaan Lolakin pärjäsi ihan omana itsenään. Toiset maksaa, toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tosi pötkylältä näytti siinä bikinikuvassa. Ei vyötäröä ollenkaan. Yleensä voittajat ovat naisellisemman näköisiä. En usko, että sijoittuu.

Lainaus:

Ja olen samaa mieltä aiemmin kommentoineen kanssa, joka sanoi hänen näyttävän ärsyttävältä.

vaan tuo itseään esille. Ja niin siinä hommassa pitää tehdäkin. Miksi siellä muuten olisi? Siellä kyllä riittää muita, jotka hommaavat itselleen huomiota, jos itse jää syrjään.

Mun mielestä Satu on tosi tavis ja lisäksi jotenkin vanhan ja kuluneen näköinen. Huulet kapeat ja silmät aika pienet, lisäksi huomaa ettei ole tumma oikeasti... Vartalo kai ihan jees. Ja olen samaa mieltä aiemmin kommentoineen kanssa, joka sanoi hänen näyttävän ärsyttävältä.

Voittoon en usko. Näyttävä, nätti ja kunnianhimoinen missi tuo Satu. Ihanat hiukset hänellä myös. Sellaista säteilyä ja karismaa hänellä on ja hyvä, naisellinen kroppa. Suomimissiksi keskitasoa säväyttävämpi eikä mikään seinäkukkanen... :-)

bd Peukut pystyssä Sadulle!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat