Vierailija

Meitä on perheessä viisi (minä, mies ja lapset 8kk, 2,5v ja 4v)

Olen kotona hoitanut lapsia ja mies käy töissä. Mies osallistuu ihailtavan hyvin kotiöihin, mutta ei jaksa lapsia enää lainkaan. Voi siis esim pestä pyykkiä, imuroida, huoltaa autoa, täyttää ja tyhjentää astianpesukonetta, mutta lapsia ei jaksa ulkoiluttaa tai hoitaa. Minä tietysti kun kaikki päivät jo hoidan lapsia, toivoisin jotain vaihtelua hoitoon edes viikonloppuna.

No muuten tässä ei mitään, mutta miehellä on nyt lomaa töistä ja on siis koko viikon huutanut lapsille. Ja koska en jaksa kuunnella toisen kiukkuamista aamusta iltaan olen ehdottanut miehelle iltaa kavereiden kanssa, matkustamista jonnekin, menemistä edes jonnekin, mutta kuulemma ei halua mennä minnekään ilman minua. Ja minun kanssa tulee lapset. Ja huuto taas jatkuu.

Tiedän, että mies pitäisi saada eroon lapsista, mutta en haluaisi erota. Toisaalta en halua olla erossa lapsista, koska meillä ei ole mitään keskinäistä ongelmaa ja vaikka olen heidän kanssaan kaikki päivät en silti ole heihin totaalisen kyllästynyt. Ja koska imetän en voi jättää pienintä hoitoonkaan. Tuntuu todella turhautavalta koko tilanne enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies on ollut toistaiseksi huutamatta. Kysy mieheltäsi neuvoa ongelmaasi: sinun lapsillasi on isä, jonka käytös on vahingoksi lapsille. Miten hän neuvoisi sinua suojelemaan lapsia? Kysy, millaisen kuvan itsestään hän uskoo jättävänsä lapsilleen. Myös miehesi menettää paljon; mikään ei ole niin ihanaa kuin oman lapsen rakkaus ja ihailu.

mutta meillä ukko ei jaksa minuakaan sen kummemmin (uneksii loputtoman itsekkäänä paskiaisena selvästi poikamieselämästä) ja käy sentään silloin tällöin 3-vuotiasta poikaamme ulkoiluttamassa, mutta sitäkin vain, että rivarinaapurimme näkisivät ja pitäisivät häntä jonain ihanneisukkina (todellisuudessa on kaukana sellaisesta).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat