Vierailija

Tai puhutteko paljon kotona tositenne kanssa. Mun mies ei jaksa puhua paljon mitään. Ärsyttävää.

Kommentit (9)

jos on jotain asiaa. Kotona kyllä puhumme, niinkuin nyt ihmisillä on tapana keskustella =). Vainoharhainen exäni saattoi soittaa minulle useita kertoja päivässä ja auta armias jos en vastannut. Erottuamme paras puhelusaldo oli yhden yön aikana 60 puhelua.

joilla on puhuva mies. Mulla on riesana paska-avoukko, joka ei puhu minulle mitään, vaan 3-vuotiaan poikamme kautta selvittää kaikki käytännön asiatkin (olen tästä joskus aloittanut ketjunkin täällä av:llä). Em. homma on tarkoitettu jonkinlaiseksi henkiseksi väkivallaksi mua kohtaan ja siinä ukko onkin onnistunut. Ja äijän lähisukulaiset (lähinnä sisko ja äiti) suhtautuvat minuun yhtä ynseästi/puhumattomasti, senpä takia en ole 2 vuoteen enää heillä vieraillut.

Säälittää vaan suloinen poikamme, kun joutuu tällaista taakkaa kantamaan pienillä hartioillaan (olemaan kuin jonain suodattimena vanhempiensa välissä) ja huolestuttaa, että miten KIEROUTUNEEN mallin poika saa parisuhteesta (tosin mun ja ukon suhdetta tuskin voi parisuhteeksi sanoa...), kun joutuu tällaista katselemaan. Eikä tästä asiasta puhuminen äijälle auta yhtään mitään, käyttäytyy, niin kuin ei välittäisi yhtään, mitä tällainen tekee pojalle. Erolla uhatessani äijä puolestaan uhkailee ottavansa pojan erossa itselleen, vaikka ei nytkään viitsi poikaa hoitaa.

Niin että olkaa vaan onnellisia puhetulvaisista miehistänne. Itse unelmoin miehestä, joka juttelisi mun kanssani kaverillisesti niitä näitä, kuin tasavertaiselle kumppanille. =-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Illalla mieheni tykkää puhua liikaakin. Varsinkin maailman asioita, mua ei aina kiinnosta. Onneksi tyttäremme on nyt tarpeeksi vanha että juttelee sen kanssa ja minä saan katsoa telkkaria rauhassa :)

Eilen ne keskusteli 2 tuntia loiko Jumala ihmisen vai pitäisikö uskoa evoluutio teoriaa!

arki-iltaisin ei kauheasti jakseta puhua, ei ainakaan mitään henkeviä vaan puheet on lähinnä käytännön asioita. eikä me kyllä viikonloppuisinkaan enää kovin henkeviä jutella :(

ompas teillä tiivistä.

me asutaan töiden vuoksi eri paikkakunnilla, ja päivän aikana vaihdetaan keskimäärin 1 tekstiviesti! Puhelimessa puhutaan ehkä n. kerran viikossa, ja näemme parin päivän ajan parissa viikossa.

Emmä kyllä entistenkään poikaystävien kanssa koskaan puhunut useampaa kertaa päivässä puhelimessa. Ois liikaa mulle. En oo ees ajatellu et meillä ois jotenki " hiljaista" .

ja illalla saatetaa joskus valvoa vaikka kolmeen ja vaan jutella sängyllä kaikesta nykyisestä ja paljon myös muistellaan menneitä " hyviä aikoja" ! Yhdessä oltu 15 v...

ei kai pitäisi valittaa että puhuu. Mun veli on sellainen hiljainen eikä se tahdo juuri jutella mistään, touhuaa vaan omiaan. Muakin ärsyttää se välillä.

2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat