Vierailija

Mietin tässä sellaista asiaa, että millaisia riitoja teillä ihmisillä on, niinku sellasia normaaleja riitoja,jotka ei johda avio-/avoeroon tai johonkin terapiaan? Mistä niinku saa suuttua? Mieheni ei ymmärrä jos joskus olen ns. känkkä, eli väsynyt ja sanon sitten mitä sattuu.Kuitenkaan en loukkaa häntä mitenkään henkilökohtaisesti, en heitä tavaroita tai huuda, ehkä sanon vaan pontevasti mielipiteeni. Eikö väsyneenä saa olla edes joskus pikkasen kiukkunen ja kärsimätön (olen vielä raskaanakin) niin että toinen voisi vähän ymmärtää? Mieheni ei ilmeisesti ole tottunut pikkukinaan tai riitelyyn kotonaan, kaikki lakaistu maton alle. Itse tarvitsen sen, että joskus saan asioita ulos. Olenko ihan outo? En jaksa teeskennellä.

Kommentit (3)

Totta kai saat olla kiukkuinen, kun nyt et ole sitä aina......Kun häviää kunnioitus toista kohtaan, se on vakavaa ja myös toisen nimitteleminen

yleensä rahasta. Ja nimenomaan minun käyttämästäni, koska mieheni on säästäväisempi kuin minä. Ei onneks mikään pihi kuitenkaan, mutta osaa pitää paremmin hanskassa hankinnat, kun taas minä oon aika impulssiivinen ostosten suhteen.

Ja myös kotitöistä saatan väsyneenä sanoa, jos ei apua tunnu heti heruvan.

Yleensä meillä kyllä riidat on sellaisia että ne tulee ja menee heti ohi. Mökötetä meillä ei ollenkaan ja koskaan ei nukkumaan mennä riidoissa eli saadaan sovittua ne viimeistään silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat