Seuraa 

Omat keinot alkaa olla nyt loppu jotta vauvan olo helpottuisi. Viime yönä olin tunnin välein kylpyhuoneessa höyryhengitystä antamassa, vesiastia on vauvan sängyn alla ja sänky kohotettuna, suolatippoja laittelen, mutta ei, tyttö on niin tukossa, että pahaa tekee. Nyt tulee jo veren sekaista eritettä nenästä.

Vauvelini on vasta huomenna kaksi kuukautta vanha.

Kertokaa hyväksi koettuja nuhan hoito-ohjeita!!! Nopeasti!

Taatti joka on ihan naatti :(

Kommentit (5)

Et kertonut imetätkö vai annatko lehmänmaitopohjaista korviketta, vai kumpaakin? Meidän vauva sai syntymästään asti imetyksen lisäksi korviketta ja tietysti se oli ensin tuttelia ja sitten nannia. 2 kk:n iässä vauva muuttui älyttömän limaiseksi. Erään hyvän lääkärin ansiosta vaihdoin kokeeksi soiapohjaiseen vastikkeeseen ja hups, 2 päivän kuluttua limaisuus hävisi eikä sen koommin ole ollut minkäänlaista vaivaa, vatsavaivatkin vähenivät huomattavasti. Maitotuotteethan lisäävät limaisuutta kehossa. Tällainen kokemus meillä.

Tyttö 4kk on hirveässä flunssassa ja aivan surkeana....meillä lisäksi kauhea yskä ja ääni käheänä. Käytin eilen yksityisellä lääkärissä, mutta määräsi vain Ventolinea, joka on astmalääke...auttaa kuulemma laajentamaan keuhkoputkia, niin että olo helpottuu. Meillä tämä on jo 4 flunssa tänä talvena...pahin aika on ekat 3 päivää ja sitten yleensä helpottaa, vähän yli viikon kaikkiaan yleensä flunssat kestäny. Aina olen höyryhengitellyt kylpyhuoneessa tytön kanssa ja sitten laittanu keittosuolatippoja nenään ja vähän ajan päästä nenä friidalla imeny limaa nenästä. Se on yleensä vähän auttanut pikkuisen oloa. Aika on ainut joka auttaa. Itse on vaan aina ihan rikki kun on joutunut valvomaan =( Voimia sinnekin!!

-himpula- tyttö 4kk ja poika 2-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nuhaisen vauvan kohotetun sängyn viereen (tai alle) lohkottu sipuli. Haju ei ole mikään paras, mutta on tehonnut tukkoisuuteen. Meidän lastenlääkäri neuvoi tämän vanhankansan keinon :)

Meillä tyttö nukkuu yöt hyvin nuhaisenakin, kun laitetaan Nasolin-tipat illalla nenään. Käytetään niitä vain yöllä, päivisin tyttö nukkuu ulkona vaunuissa ja hengitys kulkee hyvin.

Kurjaa tämä sairastaminen :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat