Kommentit (28)

nyt meillä on olohuone ja keittiö samassa, tai no, on siinä saareke. Mutta kumminkin. Mulla on aina ollut haaveissä sellaiset ihanat vethot keittiöön, jotka ei kyllä sovi olohuoneen kanssa yhteen :)

Ja halusimme ihan tavallisen perinteisen talon, jossa ei olisi liikaa tilaa, koska aina keräntyy kaikkea roinaa joka paikkaan :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuota pohjaa muutellen reilu vuosi takaperin. Siis pohjaa muutettiin leventämällä olohuoneen ja keittiön kohtia. Huoneistoalaksi tuli 135. Meillä on talon yhteydessä " vessan vieressä" autotalli. Tuulikaappi voisi olla isompi, muuten olen kyllä aivan tyytyväinen pohjaan ollut. Erillinen vessa khh:ssa on hyvä jutska. Makuuhuoneet eivät ole kovin isoja, nuo kiinteät kaapit vievät yllättävästi tilaa. Me tehtiin tuo pohja peilikuvana siten että oh ja k ovat toisin päin. Ja nelos mh:n ovi on viistossa...Avaruutta ja valoa (isot ikkunat) kyllä löytyy tosiaan. Terassit plussaa...

ja jos teillä on paskaset pyykit khh:n lattialla tai missä ovatkaan, niin tuskin niin on muilla. Joten on ihan hyvä joo, että teillä ei ole khh pesuhuoneen yhteydessä Kun enpä minäkään haluais tulla sinne teidän paskasten pyykkien sekaan saunomaan...

HUOH!!!!

mutta oon periaatteessa samaa mieltä, eli että noissa talopohjissa tosi usein KHH toimittaa pukuhuoneen, kuraeteisen, pyykinhuoltohuoneen ym ym ym ym virkaa ja on sitten käytännössä tosi ahdas. Meillä on talopohja hakusessa ja yksi kriteeri on, että KHH on erillinen (voi olla pukuhuoneen ja saunatilojen vieressä), siis niin että pukutilat on erotettu omaksi " neliökseen" (ei olla rikkaita ja jokainen neliö täytyy miettiä tarkkaan).

Jos mä rakentaisin, niin saunan pukutila olisi samalla kodinhoitohuone. Ja ne paskaiset pyykit olisivat siististi omilla paikoillaa piilossa. Erillinen pukutila ja khh on turhaa hukkatilaa ja lämmitysalaa lisää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat